Gå til innhold

Er du fornøyd med navnet ditt?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, da jeg var helt ung, var jeg veldig lite fornøyd med navnet mitt, men efter at jeg ble "skikkelig voksen" fant jeg ut at Monica slett ikke er så ille. At jeg måtte passere 25 før jeg synes jeg kledde det, er en annen sak...

Skrevet

Ja jeg er kjempefornøyd. Har et navn som er litt uvanlig, men ikke uvanlig nok til at ingen andre enn meg heter det, hender at jeg møter andre som heter det samme, men ikke så ofte. Det er et navn som passer like godt for barn som voksen, og det er jo en fordel. Jepp, jeg liker navnet mitt jeg. Selv om jeg ville hete noe annet når jeg var liten.

Skrevet

Nei, men det er blitt bedre med årene. Muligens har jeg vent meg til det. Men synes den dag i dag ikke at jeg har et navn som passer til meg.

Skrevet

Helt OK :) likte det når jeg var lita for da var det ikke så mange som het det samme. Men så jeg ble eldre møtte jeg flere og flere med det samme, så nå føler jeg det er litt oppbrukt :( men det er et helt greit navn :)

Skrevet

Kjempefornøyd, har et ganske uvanlig nok, men ikke sånn at det blir sært eller "vil så gjerne ha ultraspesielt navn". Dessuten tror jeg navnet mitt gjør at det blir så mye lettere å huske meg, er aldri noen som må spørre meg om igjen :D

Skrevet

Jepp, relativt uvanlig uten å være for spesielt. Oppkalt etter oldermoren min :)

Skrevet

Ja. Det er kort og greit, dessuten passer det til meg. :)

Skrevet

Kjempefornøyd, har et ganske uvanlig nok, men ikke sånn at det blir sært eller "vil så gjerne ha ultraspesielt navn". Dessuten tror jeg navnet mitt gjør at det blir så mye lettere å huske meg, er aldri noen som må spørre meg om igjen :D

Hva heter du :P?

Navnet mitt er helt okei. Likte det ikke så godt når jeg var yngre, men liker det nå. Er veldig sjeldent jeg møter andre som heter det samme som meg, selv om det er et relativt vanlig navn (Rebecca).

Skrevet

Ja :) syns det er etellerannet psykEDELisk over det egentlig ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, jeg har faktisk enda ikke hilst på noen med samme fornavn, selv om det er litt over 400 stk som heter det samme. Jeg var ikke fornøyd med etternavnet mitt, så det endret jeg til min mors svenske pikenavn. Det gjorde navnet mitt enda særere, mange som ikke tror jeg heter det jeg faktisk heter siden det blir veldig spesielt sammen :fnise: Synes det er litt gøy jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...