Sharissa Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Dette var en konkurranse i en butikk jeg var, bare lyst å se hvem som "vinner" her inne. Selv syns jeg de er like flinke, men må jeg helle mot en, så blir det nok Kurt, for stemmen hans
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Syns du disse to er sammenligningsbare da?????
Tusenfryd Skrevet 6. oktober 2003 #3 Skrevet 6. oktober 2003 Ville aldri ha sammenlignet de to...? Hvem er best av Boyzone og Rolling Stones?
Ruby Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Nei, det blir liksom for dumt å sammenligne disse to artistene....
Livets datter Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Ville aldri ha sammenlignet de to...? Hvem er best av Boyzone og Rolling Stones?
Sharissa Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2003 nei, jeg synes egentlig heller ikke de er sammenligningsbare. Men det var altså det den konkurransen gikk ut på da. Hvem som var best av de.
Gjest sunshine-t Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 liker liksom ikke helt lene marlin jeg, da.. ikke at hun synger stygt, for all del, men det tar meg liksom ikke med storm :blunke:
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #8 Skrevet 6. oktober 2003 liker liksom ikke helt lene marlin jeg' date=' da.. ikke at hun synger stygt, for all del, men det tar meg liksom ikke med storm :blunke: Tar Kurt deg med storm da...??
Reina Skrevet 6. oktober 2003 #10 Skrevet 6. oktober 2003 Begge synger og spiller knallgodt, men Lene Marlin er penest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå