Sølvdugg Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg er veldig utsatt for allergi, og det gjelder selvsagt også innenfor sminke-sjangeren også. Nå har jeg funnet ut at jeg tåler de fleste av Mary Kay sine produkter, så kan igjen gå med øyesminke uten å se ut som om jeg er 80 år gammel dagen etterpå Problemet mitt kommer ved sminkefjerneren. Mary Kay har også sminkefjerner, men akkurat nå er jeg tom og tenkte å kjøpe noen servietter til å fjerne sminken med i mellomtiden, mens jeg venter på nye forsyninger. Spørsmålet mitt er da: vet dere om sminkefjerner som er forsiktig med huden, og som er sannsynlig at en med allergi kan tåle?
yoga Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hei, jeg er også plaget med allergi så kan ikke bruke flytende øyesminkefjerner, men reagerer ikke på Simple Cleansing Wipes. (de grønne pakkene fra dagligvaren).
Gjest Anjelika Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Jeg har ikke allergier (tror jeg..!), men veldig sensitiv hud som reagerer lett. Jeg kan også bruke simple wipes i krisetilfeller, når jeg er tom for min elskede sminkefjerner fra clinique (naturally gentle eye makeup remover). Eneste problemet er at de ikke er like gode da, jeg må gnikke en del og likevel sitter det bittelitt rester igjen.
momo Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Og jeg som skulle inn å anbefalle mary kay sin. Veldig fornøyd med den jeg og, og har eksem hud. Men jeg kan også bruke simple wipes, bare mer fornøyd med mary kay.
Sølvdugg Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 Takk for svar alle sammen. Da blir det simple wipes på meg mens jeg venter på nye forsyninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå