nadiine Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 (endret) Hei Endret 16. september 2010 av nadiine
Dubbedingsen Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hei. Jeg lurer på en ting ang leie. Leier hos en dame, strøm og internett inkludert. Tok rommet usett, og skrev under på kontrakten tidlig neste morgen, kvelden etter jeg kom. Var første gang jeg leier hos noen, og var så glad for å finne ett sted å bo, at jeg ikke tenkte på å sjekke om jeg var fornøyd med alt, før jeg skrev under. Jeg lurer på hvilken rettigheter jeg har i forhold til saker som ikke fungerer, og ting som ble sagt på forhånd som ikke stemmer? Småting, men sammenlagt blir disse tingene ganske frustrerende! Jeg føler nesten at jeg ikke vil bo her mer! I det øyeblikket dunderskrev leiekontrakten uten å få ned utbedringer og mangle som må gjøres innen et gitt tidsrom så kommer du ikke så langt. Var jeg deg ville finlest kontrakten, finne ut oppsigelsestid på leien av romet og funnet meg noe annet hvis du mistrives så sterkt. Men du kan prøve først å snakke med dama du leier av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå