Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har lyst på (men egentlig ikke råd til) en cordfrakk, helst i parkas/duffelcoatstil. Noen som vet hvor jeg får tak på et slikt plagg, helst beige, til nøds svart? Skal helst ikke være så alt for dyrt heller. Foret eller ikke foret er ikke så nøye.
Mrs. B Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg kjøpte en cordfløyelsfrakk på H&M i helgen. Den er gråbeige og rekker til knærne. Kostet 498,- Ikke foret. Innsvinget i livet med "belte" bak på ryggen og to store lommer foran.
Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2003 #3 Skrevet 6. oktober 2003 Hmm, kanskje et sted for leting, med andre ord? Skulle gjerne hatt en hette på også, når jeg tenker meg om. Har ikke hatt hette på noe vinterplagg siden parkdressen fireåring. Helst bredstripet cord, også. (Jah, her er vi i gang. Dette er grunnen til at jeg aldri finner noe - det perfekte plagg eksisterer bare i mitt hode...)
Lillebi Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Vero Moda - til kr 499,- De har både svarte, beige, hvite og grønne. De er ganske lange.
Mrs. B Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg så forresten også på en liknende frakk hos Kappahl som var beige/lys brun. Den var derimot foret og med glidelås og hette. Kostet også 498,- tror jeg. Så kan være verdt å ta en titt der også.
Gjest Alive Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 Neste Stop har en bredstripa en, med duffelcoat knapper... Ikke hette da, men den er driitlekker
Gjest Mae Skrevet 6. oktober 2003 #8 Skrevet 6. oktober 2003 Slike frakker finnes overalt i høst, har sett slike hos både H&M, Lindex, Kappahl, Cubus, Vero Moda, Oasis + + + det burde ikke være noe problem og finne en du liker. Mae
Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2003 #9 Skrevet 6. oktober 2003 Hihi, gleder meg til i ettermiddag! It's shoppingtime!
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #10 Skrevet 6. oktober 2003 Har kjøpt en slik på vero moda, sikkert den flere andre her har nevnt. Kostet 499,- og jeg er veldig fornøyd med den. God og varm er den også! De hadde i fire farger, den jeg kjøpte var den lyseste farven.
Væren Skrevet 6. oktober 2003 #11 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg kjøpte en cordfløyelsfrakk på H&M i helgen. Den er gråbeige og rekker til knærne. Kostet 498' date='- Ikke foret. Innsvinget i livet med "belte" bak på ryggen og to store lommer foran.[/quote'] Jeg kjøpte den siste jeg fant av nettopp denne frakken, men måtte bare bite i det sure eplet og innse at den var et nummer for liten... Den er kjempestilig bak pga det spesielle beltet, og akkurat en sånn jeg ønsket meg!!! Nå har jeg solgt den til en venninne... *misunnelig på Mrs. B*
Mrs. B Skrevet 6. oktober 2003 #12 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg kjøpte den siste jeg fant av nettopp denne frakken, men måtte bare bite i det sure eplet og innse at den var et nummer for liten... Den er kjempestilig bak pga det spesielle beltet, og akkurat en sånn jeg ønsket meg!!! Nå har jeg solgt den til en venninne... *misunnelig på Mrs. B* Hvilken størrelse bruker du da? Jeg har kjøpt størrelse 34 men synes denne er bittelittegrann for stor.. derfor angrer jeg bittelitt på kjøpet, men det er vel den minste størrelsen så siden den du kjøpte var for liten må vel du ha større.. ellers kunne jeg kanskje solgt deg min mener jeg. Men har du ingen andre H&M i nærheten? Her i Tønsberg var de utsolgt for min størrelse, men i Horten hadde de én jakke igjen og det var min størrelse, så da tok jeg det som et tegn.
Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2003 #13 Skrevet 6. oktober 2003 Jessda, har kjøpt svart cordjakke på Kappahl i dag, syntes den var så søt. :D
Væren Skrevet 6. oktober 2003 #14 Skrevet 6. oktober 2003 Mrs.B: Den var litt større ja! Jeg har ikke gjort så mye for å finne frakken noen andre steder (vi har bare 2 H&M her i byen) men det er ikke umulig at jeg kjøper den i rett størrelse hvis jeg får sjansen! Kjempefin!
CecilieB Skrevet 6. oktober 2003 #15 Skrevet 6. oktober 2003 Den H&Mfrakken kommer inn igjen flere ganger i uken i vår butikk, så det er nok bare å løfte opp telefonrøret til butikken.
Mrs. B Skrevet 6. oktober 2003 #16 Skrevet 6. oktober 2003 Den H&Mfrakken kommer inn igjen flere ganger i uken i vår butikk, så det er nok bare å løfte opp telefonrøret til butikken. Siden du tydeligvis jobber på H&M - du vet kanskje om jakken finnes i størrelse 32? (Vet at H&M Rowells ihvertfall har 32 som størrelse.)
Tusseline Skrevet 6. oktober 2003 #17 Skrevet 6. oktober 2003 Vero Moda - til kr 499,- De har både svarte, beige, hvite og grønne. De er ganske lange. Jah! Har også observert denne frakken, og den er jammen rålekker. Det var bare uflaks at strørrelsen min var utsolgt.
Vianne Skrevet 7. oktober 2003 #18 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg kjøpte en cordfløyelsfrakk på H&M i helgen. Den er gråbeige og rekker til knærne. Kostet 498' date='- Ikke foret. Innsvinget i livet med "belte" bak på ryggen og to store lommer foran.[/quote'] Denne har jeg også Veldig fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå