Miss Desiree Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Noen som har lest biografien om Diego Forlan? Hva syns dere om den? Har lyst å kjøpe den, noen som vet billigste sted å kjøpe den? Er den billigere å kjøpe på nett enn i butikk?
Mir Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Har ikke lest den, men nå blir jeg nysgjærrig på hvorfor den skal være noe å lese ? Som jeg vet om har han ikke noe spesiell historie bak seg? Greit han er en pen mann men.. Ang priser kan du vel sjekke litt rundt, haugenbok.no, bokklubben.no osv for å se hva de selger den for. Norli har kanskje sammenlignet butikk vs internettpris.
Miss Desiree Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 Ok,takk Han har ikke sånn veldig spessiell historie bak seg, men jeg har alltid likt han( som person og fotballspiller) så tenke det kunne være litt interessant å lese hans egne ord Men likte ikke prisen, syns 300 kr var litt mye for en bok på bare 90 sider , skulle ønske de hadde den på biblioteket
Mir Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Sjekket på amazon, er kanskje 50 kr billigereder. Men det var litt stiv pris ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå