Gjest Blokkolokko Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg har i 6 mnd ikke tatt det så seriøst å ta p-pillene. Vi tenkte heller ikke så nøye på el og lignende.. Kom det en spire så kom det en spire Det skjedde da altså ikke, og jeg begynte etter hvert å bli livredd for om jeg faktisk kunne bli gravid?? Vi bestemte oss derfor for å bli mer seriøse prøvere, og er nå i "2pp". Jeg har gått på bidronning gelè og er nå på 2 dagen på wild jam.. Derfor synes jeg at det er skummelt at jeg kjenner "symptomer" som småkvalme, stikking i underlivet og ømme bryster allerede nå. Skal man kunne kjenne symptomer på graviditet så fort? Er det noen som har opplevd noe lignende? Positivt eller negativt?
arven1 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 (endret) Du skriver jo ingenting om hvor du er i syklusen din.... Mange kjenner symptomer veldig tidlig blant annet de symptomene du har. Men jeg har hatt slike symptomer uten at det har vært en graviditet. Det sikreste svaret får du ved å vente til den dagen du skal ha menstruasjon og ta en graviditetstest da. Lykke til! Endret 16. september 2010 av arven1
Ava Mae Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Men jeg har hatt slike symptomer uten at det har vært en graviditet. Mi tu. Det er med andre ord helt umulig å si før man eventuelt tester positivt. Mange graviditetssymptomer faller inn under symptomer på PMS, og det at man ikke har hatt dette som PMS symptomer tidligere behøver ikke å bety at man aldri kan oppleve det selv om man har hatt mensen i 2 eller 20 år. Dessuten vil jeg tro kroppen din er i en fase der den kommer seg etter p-pillebruken, så ta nå også det med i betraktning. Lykke til
Envy Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg har også nettopp sluttet på pillen (av andre årsaker) og merker også en hel del "symptomer" men vet fra tidligere p-pilleslutter at det bare er tilvenninger i kroppen. Tror ikke du skal få opp forhåpningene så altfor mye, dess mer du håper og tenker og tror, dess fler "symptomer" vil du finne. Husk at det kan ta opptil ett år etter p-pillebruk før kroppen er i balanse igjen.
Gjest Blokkolokko Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Er bare på dag 3 etter el, så leter nok bare etter symptomer på at jeg er gravid.. Det dumme er at jeg ikke kan gjøre noe med det Uansett, takk for svar
*lilly* Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Ikke for å ødelegge forventningene dine, men jeg har tatt WY denne PP og ble faktisk litt kvalm av det. Ble skikkelig lurt der. I tillegg fikk jeg masse små kviser, så jeg kan ikke si jeg er så veldig fornøyd med WY akkurat
Gjest Blokkolokko Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Har hørt mye forskjellig om WY, så får nesten bare se hvordan det går. Kan godt hende at kvalmen kommer fra det, selv om jeg ikke hadde det forrige pp, da jeg også gikk på det.. Uansett, ikke annet å gjøre enn å vente til IKM! 11 dager igjen! Får krysse fingrene
Gjest Blokkolokko Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 Wild Yam. Er et kosttilskudd som skal tas ETTER eggløsning. Skal visst hjelpe egget å feste seg Er viktig at det blir tatt etter el, for hvis ikke kan det ha motsatt virkning.
arven1 Skrevet 19. september 2010 #10 Skrevet 19. september 2010 Håper du holder oss oppdatert om hva som skjer med deg da Blokkolokko
Gjest Blokkolokko Skrevet 22. september 2010 #11 Skrevet 22. september 2010 Håper du holder oss oppdatert om hva som skjer med deg da Blokkolokko Jada Det går bare så sent! Hater å vente Men nå er det bare 6 dager igjen.. Har en negativ følelse, men klamrer meg samtidig til småtegn.. Noe som bare stresser meg! Later som at jeg tar det med ro og ikke tenker noe på det, men inni meg går det i 120
Gjest Blokkolokko Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Har endelig fått positiv test!! :D Har termin i slutten av August om alt går som det skal 1
Gir Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Har endelig fått positiv test!! :D Har termin i slutten av August om alt går som det skal Gratulerer!!! Jeg fikk positiv test i går, så er like spent og glad som deg Min spire satt med en gang jeg sluttet å bruke bidronning-gele og WY og hostesaft og alt mulig rart annet og bestemte meg for å ikke prøve før etter nyttår... Typisk Og symptomene: Ingen... Ingen stikking, murring eller andre "vondter", bare super-ømme pupper...
Gjest Blokkolokko Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer!!! Jeg fikk positiv test i går, så er like spent og glad som deg Min spire satt med en gang jeg sluttet å bruke bidronning-gele og WY og hostesaft og alt mulig rart annet og bestemte meg for å ikke prøve før etter nyttår... Typisk Og symptomene: Ingen... Ingen stikking, murring eller andre "vondter", bare super-ømme pupper... Samme her!! Så rart Jeg bestemte meg til slutt for å slutte å stresse med alle disse kjerrigrådene, og bare nye julen :gjeiper: Jeg er plaget med en del mensmurringer og kvalme. I tillegg så hadde jeg litt brunlig utflod for 2 dager siden.. Men gikk til legen og har tatt blodprøve, skal igjen i morgen, og får svar på fredag om alt er som det skal. Er helt sikker på at det vil gå bra, men er greit å få sjekket det opp likevel. Hold meg oppdatert Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå