Independent_ Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Sitter her å lurer på om jeg skulle få meg ei pote tatovering. Altså poten til en hund. Har sett mange kule tatoveringer i virkeligheten, men finner dårlig med bilder på nett. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan se bilder av slike tatoveringer? Og også et spørsmål; hvor kan jeg ha den på kroppen der den kan skjules lett, men samtidig synes når jeg vil det? Tenkte på foten sånn at den vises når jeg har pumps på, men det gjør sikkert drit-vondt akkurat der.. Blir kjempeglad for innspill
Strix Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Leter du etter potetatoeringer spesifikt og du finner lite på nettet? Ett enkelt søk på paw ga dette resultatet, og søk på paw tattoo ga følgende resultat. Ikke sikkert det var dette du så etter... Du kan ha tatoveringen utallige plasser på kroppen for å oppnå det du ønsker. Og fra gammelt av har plasseringen på kroppen en betydning også. Lykke til
Independent_ Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 Takk for begge linkene men jeg syns liksom at de ble litt tørre og kjedelige. Så vel etter noe litt mer...spesielt og uvanlig. Jepp, det er sant. Jeg skal tenke over plasseringen noe nærmere. Har ikke anelse om hvor som betyr hva og lignende.
Strix Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Ta med deg ideene dine til en tatovør og få dem til å tegne til dem, da får du det akkurat som du vil ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå