Gå til innhold

svigerinne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei svigerinne som jeg rett og slett ikke takler lenger. Hun er kontrollerende og humørsyk. Får hun ikke viljen sin så slår hun og klyper kjæresten sin. hvis telefonen hans ringer, er det hun som svarer. hun er så sjalu at hun lar ikke engang kjæresten besøke sin familie uten henne, det er nesten så han ikke får reise på jobb engang! hun har vist tydelige tegn til at hun ikke liker oss heller. hun er overtrivelig, og med engang kjæresten er ute av syne stirrer hun stygt på oss og klager og snakker stygt om han som er i vår familie! og han som er verdens snilleste! om man ikke smiler og har humøret helt oppe i skyene, skal hun ha det til at man er sur på henne. sender hun melding og hun ikke får igjen svar med en gang, får man flere hat meldinger etterpå, uansett hvor mange ganger jeg har sagt at jeg ikke ser på telefonen så ofte og at det kan ta tid før jeg får svart! nå skal de visstnok ha barn sammen. selv om hun ikke har jobb, de har masse gjeld og hun bruker alt hun har på ting til seg selv. hun skriver på facebook hele tiden om negative ting om andre, hun nevner aldri navn, men jeg skjønner at mye av det er til meg. hun skriver at den andre som skal bli tante til deres barn er den beste tanten osv. det syns jeg er litt respektløst når det fins andre som også skal bli tante, og jeg som har prøvd så godt jeg kan å være positivt engasjert og har kjøpt babyklær til de, osv. uansett hvor mye jeg prøver, virker det som hun har gjort opp sin mening og ingenting blir bra nok. min bror har sagt vi må være venner, men hun er slik bak hans rygg hele tiden likevel! hun gjør det ikke akkurat lett for meg for å si det slik. hvor langt må jeg virkelig strekke meg for at det skal bli bra nok?? jeg har to barn selv, og de får INGEN oppmerksomhet fra henne, hvorfor mener hun da at jeg skal stå på pinne for henne når hun ikke gir noe tilbake? dessuten har jeg nok med mitt!

Videoannonse
Annonse
Gjest FølerMedDeg!!!
Skrevet

Men i helvete! Har du fått min gamle svigerinne, eller??? Dette var skummelt likt å lese, kjenner jeg får helt vondt inni meg når jeg leser dette. Husker så godt all hetsingen på FB, helvetet hun laget ellers, og måten hun behandlet mannen sin på... Endte med at JEG måtte starte på antidepressiva pga det helvetes kvinnemennesket (les: umoden drittunge)... Ikke gadd hun å jobbe, bare krevde og krevde, og shoppet bort det lille hun fikk av NAV.

Kan bare si at det beste du gjør, er å lukke ører og øyne, smil søtt tilbake og hold deg så mye unna du bare kan. Du skal jo ikke la deg overkjøre heller, men slike mennesker er rett og slett uholdbare i lengden. God klem til deg!!!

Skrevet

Hvor gammelt er dette mennesket?! Hun kan hvertfall ikke være særlig moden i huet...

Skjønner ikke hva broren din ser i henne. Ingen ønsker vel å leve under slike kontrollerende forhold?

For broren din sin skyld hadde jeg strukket meg langt, hadde jeg vært deg. Men jeg ser jo at det er en grense for dette også. Hva med å ta en prat med broren din? Og da mener jeg ikke å bitche om hvor fæl hun er osv., men legge det frem på en fin og voksen måte. F.eks. spør han om han vet hvorfor hun er slik mot deg, om det er noe du kan gjøre for å unngå det (ikke det at jeg mener at du skal gjøre noe mer for å få henne til å oppføre seg normalt, men bare legge det frem på en slik måte at du faktisk prøver å få et bra forhold til henne) osv.

Skrevet

uff.. jeg ville prøvd å snakke med henne direkte om dette. På en rolig og saklig måte, involver gjerne broren din i dette og forklar ham på en fin måte hva hun driver med og hva det gjør med deg.

Lykke til! :)

Skrevet

hun er 19. jeg har prøvd å snakke med han om det, men etter vi har snakket sammen så prater han med henne om det og da legger hun all skylden over på meg, så jeg blir syndebukken. med en gang hun får litt motgang så skal hun ha det til at det er så synd i henne. har prøvd å snakke med henne også, men alt skal jo bare handle om henne. slik som hun er, så vil jeg tro at det ikke er så lett for han heller å komme seg unna henne HVIS han hadde villet det.. men han er glad bare han har ei dame han liksom.. han var singel lenge før de ble sammen, så tror han begynte å bli litt desp..... han mislikte henne før de ble sammen og da, så hele greia virker litt rart syns jeg.. jeg får vel bare smile og prøve å se glad ut og unngå henne så godt jeg kan..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...