Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #41 Del Skrevet 6. oktober 2003 Godt sagt Lurven! :kysse: Suz Slenger meg på denne jeg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #42 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg tror det er en myte, min kjære har hele tiden sagt at han liker stor pupper veldig godt. Men da jeg fikk det var det ikke så interessangt, da så han mer sjarmen i normalstr. Så jeg tror ikke de vet helt hva de snakker om. Det er ikke så fint og praktisk med svære pupper. Men det kommer sikkert ann på str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #43 Del Skrevet 6. oktober 2003 Sukk. Og jeg som hadde tenkt til å sjekke opp Glam-berta her på neste Oslo-treff. Og så har jeg røpet allerede at jeg liker pupper. Damn. Synes til og med det er stas med blondiner, så da er jo alt håp ute. Oh well ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. oktober 2003 #44 Del Skrevet 6. oktober 2003 :o glam se opp for gjester som liker store pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 6. oktober 2003 #45 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg synes ikke det er verre at menn sier de liker damer med store pupper enn at kvinner sier de liker høye menn. Det er jo mengder med mennesker som kan bli såret i mangel på pupper eller høyde for begge. Forskjellen er nok hvor og hvordan det er akseptert å si det. En mann som ustanselig sitter og velter ut av seg at han liker store pupper, er litt vulgær. En kvinne sier gjerne at hun liker høye menn, ferdig med det. Hun sitter ikke og er vulgær mens hun utforsker temaet. Hvis en mann da sier på en ikke-vulgær måte at han liker store pupper, så er det helt greit og rett og slett en statement! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 6. oktober 2003 #46 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det sies forresten at det er menn med høyere selvtillit enn andre som velger en kvinne med store pupper. Nettopp på grunn av at det er en framtredende og tiltrekkende attributt, som vekker oppmerksomhet hos en drøss andre menn, og da fører til større konkurranse om den utvalgte. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. oktober 2003 #47 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei Jeg lurer på hva kvinner synes om at mange menn oppfatter kvinner med store bryster om ekstra sexy? Som et apropos til "høye menn"-tråden. Hilsen ikke-høy mann he he he he Som forfatter av Tråden Hva er d med høye menn så føler jeg på ett vis at denne tråden er myntet på meg.... Jeg forstår godt at menn liker kvinner med masse pupp; d er på ett vis mere kvinnelig enn flate kvinner. Jeg har d helt greit med at menn liker store pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 6. oktober 2003 #48 Del Skrevet 6. oktober 2003 Så lenge sambo vet å sette pris på mine pupper, kan andre mannfolk få like de puppene de vil :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. oktober 2003 #49 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei Jeg lurer på hva kvinner synes om at mange menn oppfatter kvinner med store bryster om ekstra sexy? Som et apropos til "høye menn"-tråden. Hilsen ikke-høy mann Klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 7. oktober 2003 #50 Del Skrevet 7. oktober 2003 Store pupper signaliserer fruktbarhet. Kvinnen er jo det eneste pattedyret som har fyldige bryster hele livet. Utover det tror jeg preferansen for store eller små pupper varierer fra mann til mann. Noen liker brunetter, andre blondiner - små, spretne pupper eller store, tunge. Små/ medium bryster stemmer bedre overens med dagens idealer: jenter skal jo være smal over rumpa og generelt tynne. Jenter som er tynne og trente har som regel faste, medium bryster, med mindre de har silikon. Og de fleste gutta jeg har vært ute for har foretrukket en "veltrent" pupp! Men jeg har ingen problemer med at mange helst vil ha Pamela-pupper! (tror bare det ikke stemmer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. oktober 2003 #51 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sukk. Og jeg som hadde tenkt til å sjekke opp Glam-berta her på neste Oslo-treff. Og så har jeg røpet allerede at jeg liker pupper. Damn. Synes til og med det er stas med blondiner' date=' så da er jo alt håp ute. Oh well ... [/quote'] :o Oups... Så lenge du ikke bare vil ha puppene og hårfargen min, men også mitt enorme vidd så kan du sjekke meg opp så mye du vil! Selvsagt vet jeg å sette pris på menn som liker kvinner som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M22 Skrevet 9. oktober 2003 #52 Del Skrevet 9. oktober 2003 En liten kuriositet som passer inn her: http://www.klikk.no/showstream.asp?article=3428 Personlig kjenner jeg meg ikke helt igjen, da jeg synes bryster med litt størrelse bare er flott.. "Smellvakre kvinner" ser jeg heller ikke noe som helst galt med :D Snodige greier dette her.. Men nå er jeg heller ikke en av dem som "oppfører seg veldig macho blant venner" som det sto.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå