Gå til innhold

Kvinner med store pupper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Hey' date=' Glammi :blunke: Jeg lå i telt i marka hele helgen, fisket og slacket i sola. Mens dere festa og stod i satt jeg ved bålet med gode venner og gjorde slutt på noen kartonger rødvin og etterfølgende whisky (jeg fikk dog noe hjelp til dette). Men det blir sikkert en annen anledning vet du, søta :kul:[/quote']

Håper du hadde det fint! Vi koste oss vi, tror jeg da, du vet meg, jeg skjønner jo ikke bedre :oops: Virker som det går bedre med deg, fint å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
Hvorfor tror du stor-brystede jenter først blir lagt merke til på grunn av brystene, mens det samme ikke gjelder for høye menn.

Er det sånn å forstå at kvinner tror menn generelt ikke i stand til å se forbi det fysiske, mens kvinner generelt klarer dette?

Hæ? :o Var det det jeg sa? Tror ikke det. Meeeen, jeg er ikke interessert i de som bare ser brystene mine, akkurat som jeg ikke tror at en mann ville være interessert i ei dame hvis hun bare var opptatt av høyden hans?!?! :roll: Og det har mye mer med sex og sex-fiksering å gjøre når en mann ser på puppene mine, enn når jeg ser på høyden til en mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Hvorfor skjønner jeg ikke hva du mener? Og hvorfor skjønner ikke du hva jeg mener? Jeg syns jeg uttrykker meg forholdsvis klart jeg... Åh, frustrerende :-? Les hovedinnlegget mitt en gang til a, og se om du ikke kan forstå hva jeg mener :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå bare si at det er LANGT fra alle gutter som bryr seg om størrelsen på puppa!

Jeg for min del, ser mye heller på øyna ved første møte, og skulle jeg være så heldig å få mer kontakt er det helt andra grunner en str på puppa som teller for meg!

Jeg har vært i forhold med alt fra | til D, med og uten silikon og kan med hånden på hjerte si at str på "kassa" ikke spilte noen rolle i noen av dem.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde ikke sans for store pupper før han traff meg, som tilfeldigvis har 75D (altså ikke verdens minste...). Nå er han blitt "frelst" sier han.. :wink:

Poenget er at jeg tror ikke bryststørrelsen har noe å si. Blir du forelsket; tiltrukket av en annen person er det ikke bryststørrelsen som har mest å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er at jeg tror ikke bryststørrelsen har noe å si. Blir du forelsket; tiltrukket av en annen person er det ikke bryststørrelsen som har mest å si..

Det har du helt rett i - tror jeg!

Problemet med store bryst er at de på mange måter er oppsiktsvekkende og de kan fort vekke mer og annen slags interesse enn man ønsker. Jeg holder på at det er mer stigma knyttet til store pupper enn til høyde.

Skal vedde på at det ikke er mange høye menn som har opplevd å bli mistenkt for å være ekstra kåte eller dumme fordi de er høye - jeg som er blond og barmfager derimot.... :roll:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:x Nettopp!!! Alle dere gutter som sier at dere ikke bryr dere om pupper, er sånne gutter jeg liker. Men sånne gutter som jeg liker, faller sjelden for meg fordi jeg har store bryster, og da sender jeg ut et eller annet skummelt signal om at jeg er dum og bimboete, tro meg. Jeg har hatt disse puppa ei stund :-? Høye gutter sender ikke ut et sånt signal, så å sammenligne høye menn med jenter med store pupper blir litt snodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:x Nettopp!!! Alle dere gutter som sier at dere ikke bryr dere om pupper' date=' er sånne gutter jeg liker. Men sånne gutter som jeg liker, faller sjelden for meg fordi jeg har store bryster, og da sender jeg ut et eller annet skummelt signal om at jeg er dum og bimboete, tro meg. Jeg har hatt disse puppa ei stund :-? Høye gutter sender ikke ut et sånt signal, så å sammenligne høye menn med jenter med store pupper blir litt snodig...[/quote']

Amen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Det har du helt rett i - tror jeg!

Problemet med store bryst er at de på mange måter er oppsiktsvekkende og de kan fort vekke mer og annen slags interesse enn man ønsker. Jeg holder på at det er mer stigma knyttet til store pupper enn til høyde.

Skal vedde på at det ikke er mange høye menn som har opplevd å bli mistenkt for å være ekstra kåte eller dumme fordi de er høye - jeg som er blond og barmfager derimot.... :roll:

Suz

Klapper for Suz, noen ganger sier du det jeg febrilsk prøver å si, men ikke helt får dreisen på!!!

AMEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:x Nettopp!!! Alle dere gutter som sier at dere ikke bryr dere om pupper' date=' er sånne gutter jeg liker. Men sånne gutter som jeg liker, faller sjelden for meg fordi jeg har store bryster, og da sender jeg ut et eller annet skummelt signal om at jeg er dum og bimboete, tro meg. Jeg har hatt disse puppa ei stund :-? Høye gutter sender ikke ut et sånt signal, så å sammenligne høye menn med jenter med store pupper blir litt snodig...[/quote']

Kremt, men dette blir akkurat det samme som om jeg sier at jenter som ikke bryr seg om høyde er slike jenter jeg vil ha.

Det er sikkert noen gutter som ser på puppene til kvinner utelukkende et seksuelt leketøy. Akkurat som jeg har hørt enkelte kvinner uttrykke en tro om at høye menn generelt er bedre utstyrt enn lave menn.

Hvem som sender ut hvilket signal vet jeg ikke, men det er åpenbart at det finnes kvinner som "spiller" på å fremheve brystene sine, akkurat som det er menn som spiller på høyden sin.

Jeg er faktisk interessert i høre om de prinsipielle forskjellen her.

Da må dere klare å legge fra dere den fordommen at menn utelukkende er opptatt av bryster av seksuelle grunner.

Det kan faktisk være slik at vi synes det har en estetisk verdi at de er store.

Så er det verre at menn gir uttrykk for at de liker jenter med store bryster noe verre enn at kvinner gir uttrykk for det samme om høye menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg får sjelden draget på de jeg ønsker å ha draget på, fordi jeg sender ut signaler jeg ikke ønsker å sende ut fordi jeg har store bryster. Og hvis ikke menn er opptatt av store pupper av seksuelle grunner, hvorfor er de opptatt av dem da? Fordi de er vakre!!! :o Høye gutter sender ikke ut andre seksuelle signaler til meg, enn det lave gutter gjør. Som jeg har sagt før, så ser en penis mye større ut på en liten enn en stor mann :wink:

Blonde jenter med store bryster blir stemplet som små-dumme og sex-fikserte og kåte, det har jeg blitt hele livet, eller siden jeg fikk pupper 8) . Folk sliter med øyekontakt og jeg har til og med opplevd at gutter har hatt veddemål om bryst størrelsen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
og jeg som trodde du likte meg :hoho:

Lurven, jeg liker deg!!!! Vi hadde da øyekontakt et par ganger, iallefall da jeg tok på meg jakka :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sjelden draget på de jeg ønsker å ha draget på, fordi jeg sender ut signaler jeg ikke ønsker å sende ut fordi jeg har store bryster. Og hvis ikke menn er opptatt av store pupper av seksuelle grunner, hvorfor er de opptatt av dem da? Fordi de er vakre!!! :o Høye gutter sender ikke ut andre seksuelle signaler til meg, enn det lave gutter gjør. Som jeg har sagt før, så ser en penis mye større ut på en liten enn en stor mann :wink:

Blonde jenter med store bryster blir stemplet som små-dumme og sex-fikserte og kåte, det har jeg blitt hele livet, eller siden jeg fikk pupper 8) . Folk sliter med øyekontakt og jeg har til og med opplevd at gutter har hatt veddemål om bryst størrelsen min....

Nå var det du som sa det jeg ikke klarte! Yes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke du virket så veldig dum akkurat.. helt seriøst..

og dessuten så jeg bare på puppa dine en gang :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

Lurven og Suz takk!!!, søtnoser :oops:

Klarer alltid å hisse meg så inderlig opp over de herre puppediskusjonene, blir sint langt inni magen :x Og da er jeg sint! Til slutt ender det opp som en eller anen luguber kontakt annonse, jeg har giga-pupper og blondt hår, driter du i det? Bra, for jeg er litt lur også, av og til på en god fredag slår jeg til og med til med en morsom kommentar, eller to. Men ser du på puppene mine, så stæbber jeg deg!!

Er jo ikke det jeg mener heller!!! Ømtålig emne, tenker jeg! Men fortsatt, fortsatt er det ingen som hører på meg når jeg sier at jeg ikke bryr meg om hvor høye menn er, selv om jeg er høy selv!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke det jeg mener heller!!! Ømtålig emne, tenker jeg! Men fortsatt, fortsatt er det ingen som hører på meg når jeg sier at jeg ikke bryr meg om hvor høye menn er, selv om jeg er høy selv!!! :roll:

Det er ikke så lett dette nei... Ender jo somregel der sjøl...

Men jeg kan med hånda på hjertet si at det er meg revnende likegyldig om menn er så eller så høye - jeg liker dem jeg liker helt uavhengig av det... *phuuu...*

Suz - :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg liker jenter uavhengig av puppestørrelsen..

det er jo ikke det som teller mest akkurat når du er i et forhold..

de som er sammen med en jente bare fordi hun har store pupper har nok misforstått litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som er sammen med en jente bare fordi hun har store pupper har nok misforstått litt..

Godt sagt Lurven! :kysse:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...