Gå til innhold

Kvinner med store pupper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Jeg lurer på hva kvinner synes om at mange menn oppfatter kvinner med store bryster om ekstra sexy?

Som et apropos til "høye menn"-tråden.

Hilsen

ikke-høy mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg lurer på hva kvinner synes om at mange menn oppfatter kvinner med store bryster om ekstra sexy?

Hilsen  

ikke-høy mann

Det passer meg bra kan du si...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hilsen  

ikke-høy mann

Tja, :-? synes kanskje det kan være litt slitsomt. Selv liker jeg ikke å bli tildelt egenskaper via puppene mine....kanskje det bare er jeg som er sær.....men en gang var det en fyr som så på puppene mine samtidig som han spurte om jeg skulle bli med på fest :-?... det var ikke rasende festlig.... :roll:...men jeg kan le av det i dag :ler: heldigvis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tja, :-? synes kanskje det kan være litt slitsomt. Selv liker jeg ikke å bli tildelt egenskaper via puppene mine....kanskje det bare er jeg som er sær.....men en gang var det en fyr som så på puppene mine samtidig som han spurte om jeg skulle bli med på fest :-?... det var ikke rasende festlig.... :roll:...men jeg kan le av det i dag :ler: heldigvis :ler:

Vel, det var noe av det jeg ville frem til.....

Det ser ut til at det kan vekke generell forargelse hos en del kvinner at menn tenner på deres fysiske atributter(store pupper), mens det motsatte i stor grad er akseptert(høye menn).

Kan dette stemme? Nå tar jeg selvfølgelig forbehold om at det er lite stilfullt å stirre ned i utringningen til en kvinne mens man fører en samtale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var noe av det jeg ville frem til.....

Det ser ut til at det kan vekke generell forargelse hos en del kvinner at menn tenner på deres fysiske atributter(store pupper), mens det motsatte i stor grad er akseptert(høye menn).

Kan dette stemme? Nå tar jeg selvfølgelig forbehold om at det er lite stilfullt å stirre ned i utringningen til en kvinne mens man fører en samtale...

Nå synes jeg jo store pupper eller ei er mer sexfokusert - mens høye menn er ikke det. Man kan synes en høy mann ser flott ut - og det gjør jo en dame med store pupper - men allikevel mer sexfokusert.

Nå må det være lov til begge deler selvsagt.

De fleste MENN klarer å løfte blikket sitt forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ganske individuelt om man liker store eller mindre pupper...?

Det jeg prøver å si er at det på langt nær er alle menn som syns det er det flotteste (takk og lov er det noen som liker det og... :oops: ) og det er vel generelt et mer stigmatisert kroppslig trekke enn høyde (for menn)... Eller hur??

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utovertiss

Mine erfaringer er at det ikke er så mange menn som er begeistret for store pupper. Det beste er når de er akkurat passe store, slik at de fyller håndflaten :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk en tankevekker det der...

Er faktisk ikke noe bedre at vi jenter "foretrekker" høye menn, enn at gutta "foretrekker" store pupper...

Vet ikke om det er mer sexfiksert tanke bare fordi det dreier seg om pupper, det er gutter som syns store pupper er flott også... Ikke noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Mine erfaringer er at det ikke er så mange menn som er begeistret for store pupper. Det beste er når de er akkurat passe store, slik at de fyller håndflaten :blunke:

Enig med du!!! Det er stort sett bare grafsere, siklere og fjortiser som liker damer med store pupper. Jeg er ikke interessert i noen av delene, og dermed sliter jeg litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du!!! Det er stort sett bare grafsere, siklere og fjortiser som liker damer med store pupper. Jeg er ikke interessert i noen av delene, og dermed sliter jeg litt :wink:

Er usikker på utviklingen av denne tråden. Vi vet jo alle at det er individuelle synpunkter på hva man liker. Noen liker store pupper, noen liker høye menn og andre liker store rumper. Diskusjonern er vel om det er ok at vi jenter som liker høye menn, uttrykker det, mens menn som sier høyt at de liker store pupper blir sett på som siklende dyr. Eller tar jeg feil? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er forskjell siden pupper er mer sexfokusert. Jeg vil ha en høy mann pga. at jeg er høy selv - han skal være høyere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg synes det er forskjell siden pupper er mer sexfokusert. Jeg vil ha en høy mann pga. at jeg er høy selv - han skal være høyere enn meg.

Kanskje det, men er det er kun din oppfatning.

I det menneskelige spillet rundt det å finne partner vet vi å fremheve det som oppfattes som "fordeler" i kampen om den beste partner.

Slik er det i de fleste kulturer tror jeg.

Hva kommer det egentlig i at vi(dere :-)) har utringede kjoler?

Generelt er det vel også slik at høye menn er mer ettertraktet? Det er vel ikke uten grunn man ofte snakker om "høy og mørk".

Som en annen påpekte her reagerer jeg, som mann, på at det å gi uttrykk for at man liker store pupper ikke aksepteres på samme linje som det å gi utrykk for at man liker høye menn. Begge deler er synlige fysiske atributter.

At jeg liker kvinner med store pupper(eller former, som det så fint heter) trenger ikke ha en seksuell begrunnelse, men at jeg rett og slett synes det ser flott ut på en kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kommer det egentlig i at vi(dere :-)) har utringede kjoler?

Generelt er det vel også slik at høye menn er mer ettertraktet? Det er vel ikke uten grunn man ofte snakker om "høy og mørk".

Enhver kvinne vil jo prøve å fremheve hva som er bra ved en selv - har man pupper så er det fint med litt utringing. Men blir det for mye så blir det vulgært.

Som en annen påpekte her reagerer jeg, som mann, på at det å gi uttrykk for at man liker store pupper ikke aksepteres på samme linje som det å gi utrykk for at man liker høye menn. Begge deler er synlige fysiske atributter.

At jeg liker kvinner med store pupper(eller former, som det så fint heter) trenger ikke ha en seksuell begrunnelse, men at jeg rett og slett synes det ser flott ut på en kvinne...

Jeg har ikke oppfattet at det blir sett på som et så stort problem at menn liker pupper. Jeg tror ikek det er noe man kommer bort fra at menn liker det , og forsåvidt kvinner. Blir det dog for mye seksuelt fokus på det kan det jo bli plagsomt som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gyldenløwe_

På vegne av mange vil jeg gjerne få bekrefte at gutter er opptatt av pupper. :ler: [insert gasp of surprise here]

For egen del har alltid tilgang vært mye viktigere enn størrelse. Hvis jeg får kose med dem, vel da kan de stort sett være hvilken størrelse som helst. Både store og små pupper er gøy på hver sin måte. Gøy, gøy, gøy :sjarmor:

Men det er den seksuelle biten av det. Hvis jeg skal tenke på de rent estetiske sidene ved kvinner synes jeg det er mye som er viktigere enn pupper, som rumpe, hår, øyne, lepper etc ...

Gyldenløwe

(passe høy mann, leter etter passe store pupper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok at jeg syns det er en veldig naturlig ting, ellers hadde vi neppe hatt no særlig pupper å snakke om! Men d er nok de færreste som satser på en jente på grunn av puppene... Heldigvis.....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:D OK, jeg tok litt hardt i som vanlig, i mitt forrige innlegg :oops:

Prøver igjen, jeg er høy, og liker menn best (som Chimp så fint sa det :wink: )! Om de er 205 eller 175 spiller ingen trille. Jeg har vært høyere enn kjærester, og syns det er helt OK. Ikke høyden jeg er sammen med, for å si det sånn. Meeen, stor-brysta jenter blir nok ofte først lagt merke til pga brystene, og det syns jeg er litt kjedelig, for menn som bare ser deg på grunn av brystene, ser jo ikke det du har lyst til at de skal se!? Litt dyp nå? Neppe, det er jo meg, Glæmmi :lol:

Står til Løwen? Hvor var du på lørda'n, savna du :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gyldenløwe_

Hey, Glammi :blunke: Jeg lå i telt i marka hele helgen, fisket og slacket i sola. Mens dere festa og stod i satt jeg ved bålet med gode venner og gjorde slutt på noen kartonger rødvin og etterfølgende whisky (jeg fikk dog noe hjelp til dette). Men det blir sikkert en annen anledning vet du, søta :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:D OK, jeg tok litt hardt i som vanlig, i mitt forrige innlegg :oops:

Prøver igjen, jeg er høy, og liker menn best (som Chimp så fint sa det :wink: )! Om de er 205 eller 175 spiller ingen trille. Jeg har vært høyere enn kjærester, og syns det er helt OK. Ikke høyden jeg er sammen med, for å si det sånn. Meeen, stor-brysta jenter blir nok ofte først lagt merke til pga brystene, og det syns jeg er litt kjedelig, for menn som bare ser deg på grunn av brystene, ser jo ikke det du har lyst til at de skal se!? Litt dyp nå? Neppe, det er jo meg, Glæmmi :lol:

Står til Løwen? Hvor var du på lørda'n, savna du :blunke:

Hvorfor tror du stor-brystede jenter først blir lagt merke til på grunn av brystene, mens det samme ikke gjelder for høye menn.

Er det sånn å forstå at kvinner tror menn generelt ikke i stand til å se forbi det fysiske, mens kvinner generelt klarer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...