Suzy Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg snakket med en dame i går, som har brukt Spis deg slank - opplegget og hadde gått ned det hun ønsket. Nå holdt hun det i sjakk med å fortsatt kjøpe brød derfra og passe litt på ris, pasta og poteter. Jeg vurderer å begynne å jøpe brødet og lurte på om noen har erfaringer med det og hvordan det smaker?
Suzy Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2010 Er det virkelig ingen her inne som har forsøkt dette??? :klø:
AnonymBruker Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 Moren min gjorde det, og gikk ned 22 kilo! Hun hadde levd på kaloriunderskudd daglig i flere år uten at noe skjedde, men lavkarbo løste aalt. Ikke dumt!
estrella Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Jeg har hørt at maten ikke er så veldig god. Det kreves jo ikke så mye å lage lavkarbo-mat selv! Personlig så synes jeg iallefall det er veldig lett. Men hvis du klarer å holde deg til den maten fra spis deg slank så er det et ypperlig opplegg, selv synes jeg ikke det er verd det. Det er dyrere enn å lage maten selv.
Suzy Skrevet 24. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2010 Sukk... for å spesifisere spørsmålet mitt: Jeg vet at lavkarbo fungerer, jeg kjenner til forumet lavkarbo.no og jeg har ikke planer om å kjøpe hele menyen - jeg lurer på om noen har bestilt brødet derfra og kan si noe om hvordan det smaker.
estrella Skrevet 24. september 2010 #7 Skrevet 24. september 2010 Sukk... for å spesifisere spørsmålet mitt: Jeg vet at lavkarbo fungerer, jeg kjenner til forumet lavkarbo.no og jeg har ikke planer om å kjøpe hele menyen - jeg lurer på om noen har bestilt brødet derfra og kan si noe om hvordan det smaker. Brødet er OK. Selv tror jeg at jeg bare hadde dratt på nærmeste Rema 1000 for å kjøpe Fedon sitt brød. Det synes jeg smaker bedre. Men smak og behag...noen foretrekker nok det/de andre brødet.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 Moren min gjorde det, og gikk ned 22 kilo! Hun hadde levd på kaloriunderskudd daglig i flere år uten at noe skjedde Det er umulig.
estrella Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Det er umulig. Nei. Det er IKKE umulig. Lavkarbo har fungert for mange, fungerer for mange og vil fungere for mange. http://www.skaldeman.se/ http://lenabeatrice.net/overvekt-og-slanking/slankehistorier/overvekt/ http://idavaag.blogg.no/ (der må du bare lete deg frem til hennes historie..men så vidt jeg husker så har Ida gått 35kg på denne type kosthold) http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25121 før-etter bilder av mange forskjellige personer som har oppnådd bedre helse og en sunnere vekt ved denne type mat. Du kan også lese historier/se bilder fra spis deg slank sine nettsider tror jeg:-)
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #10 Skrevet 26. september 2010 Nei. Det er IKKE umulig. Jo, dersom hun virkelig har hatt kaloriunderskudd i så lang tid ville hun gått ned i vekt. Tror nok hun har vært optimistisk både i forhold til hvor mange kalorier hun trenger i løpet av en dag og hvor mye hun har trappet i seg. Lavkarbo har fungert for mange, fungerer for mange og vil fungere for mange. Fremdeles er det kaloriunderskudd som gjelder, lavkarbo eller ei.
Leifr Skrevet 27. september 2010 #11 Skrevet 27. september 2010 Fremdeles er det kaloriunderskudd som gjelder, lavkarbo eller ei. Jepp. Lavkarbo-kosthold kan være en grei måte å oppnå et rimelig kaloriunderskudd samtidig som man regulerer sultfølelsen og holder blodsukkeret stabilt. Hvis man gjør det riktig. Hvis man stapper i seg et par hundre gram "sukkerfri" sjokolade om dagen og ekstra mye bacon og ost mens man sitter på rompa kan man derimot kjøre så mye lavkarbo man bare vil uten å gå ned et eneste gram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå