Gå til innhold

Hva smaker egentlig pikk?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17 år som aldri har sugd noen før men har lyst til å prøve på typen min nå. Men jeg er litt redd for hva det smaker. Så mitt spørsmål er:

1 Hva smaker pikk? Er det ekkelt?

2 Smaker sæd salt? Det har jeg lest hvertfall. Er det vanskelig å svelge alt uten å brekke seg?

Takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/512049-hva-smaker-egentlig-pikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaker pikk rett og slett. Vet liksom ikke om noe annet som smaker likt. Det er vel bare å prøve det ut, og hvis ikke du liker det, kan du jo bare finne på noe anna å gjøre med typen.

Sæd smaker salt ja (ihvertfall etter mine erfaringer), men smaken avhenger også av hva typen spiser. TYpen min er enten i sporty perioder, hvor han kun spiser sunt, og i daffeperioder hvor han spiser usunt. Sædsmaken er veldig forskjellig da (best når han spiser sunt)

Det kommer jo helt an på hvor mye som kommer, og mennesker er veldig forskjellig på om de brekker seg eller ikke. Men hvorfor skal du svelge sperm hvis du brekker deg av det?

Konsistens som varmt viskelær dyppet i eggehvite med salt i. Ikke det gøyeste jeg vet om, med mindre jeg har drukket vin. Da er tunga nummen i alle fall, og da er det morsomt. Reaksjonen hans i alle fall. Men han kan ikke gjøre to ting på en gang med pikken i munnen min, så derfor blir det ikke ofte. Kjedelig å bare ligge der vettu. :skratte:

Annonse

Tjaa, pikk smaker pikk i grunnen, og det liker jeg veldig godt :)

Sæden smaker veldig forskjellig fra gutt til gutt. På exen min var det overkommelig, på min nåværende får jeg meg ikke til å ta det i munnen i det hele tatt dessverre..

Annonse

Pikk syns jeg ikke smaker noe, når han er nydusjet, men er det en stund siden så smaker det kanskje bittelitt salt. Men er ikke mye smak i det.

Sæden, er salt, syns på en måte det smaker litt som det lukter, salt/melaktig :P

Får en ekkel følelse i munnen etterpå, tørr/fet aktig. Vanskelig å forklare.

Bare å skylle med vann så er det vekk :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...