Gå til innhold

Sex med kondom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til gutta:

Merker dere stor forskjell hvis dere har sex med kondom?

I såfall lurer jeg på hva er forskjellen med og uten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er stor forskjell.

Føler penisen blir "kneblet" med kondom, og jeg liker heller ikke den "følelsen" av å ha noe på den..

Heldigvis har jeg aldri vært borti ei som forlanger kondom ;)

• Liker 1
Skrevet

Føler penisen blir "kneblet" med kondom, og jeg liker heller ikke den "følelsen" av å ha noe på den..

Det er forskjell, men heller sex med kondom og frisk, enn sex uten og hiv positiv resten av livet.

Det er bestandig et "trygghetstegn" når ons,elskere og damer generelt ikke spør om kondom. Da har de garantert fått både ubeskyttet kjent og ukjent kukk tidligere, noe som såklart er ekstra stas i disse sykdomstider. Men de fleste har jo sånne telepatiske evner da, eller røngten syn, så de sier jo at den utvalgte ikke har noen sykdommer.

Skrevet

Bra jeg ikke har vært bortpå deg..

• Liker 3
Skrevet

Tema? Tilbake til hovedtema?

Ja det er forskjell.

Feks jeg syns det er vanskligere med kondom å få sæden ut når man kommer. Kondomet laver motstand på en måte.

Og det ødlegger for den gode følelsen å komme inn i en dame.

Det er jo "plastikk" mellom deg og hun. Og sex blir litt "kilnisk" som et engangs-handske opplegg.

Så ja det er forskjell.

Men visst man vil ha risk for å få en sykdom far et ONS så kan man såklart prioritere bedre å få en bedre følelse.

Jeg inbillder meg at det er mindre forskjell for damer.

Men det vet jeg jo ikke.

Når man har vært sammen litt -og ingen har en sykdom- da er jeg for å droppe kondomer. Pga det er ikke det samme som uten.

Og kondom som trygghet er vel ikke det smarteste å satse på visst man ikke vil få unge heller- pga de sprekker jo av og til...

Så da er det vel bedre om dama tar noe hormonprevansjon? Tror jeg. Men det vet jeg ikke sikkert.

(Nok til å bli impotent av å spekulere på sånnt...)

Men ja- det er forskjell.

Hvorfor spør du om det egentlig? Noen som prøver å presse deg til å slippe å ta den på?

I tilfelle så skal det ALLTID være DEG som bestemmer når du har sex.Ingen skal presse deg til å gjøre noe du er ukomfortabelt med.

Da kan du si at : Det er bedre med kondom enn å ikke ha sex i det hele tatt. Som vil være alternativet visst dere ikke har vært sammen en stund, er trofast, og ingen har en sykdom.

Grei regel :)

Skrevet

Jeg tåler ikke kondom. Fikk utslett og det klødde noe forferdelig. Nå er det mange år siden så det har nok kommet noe nytt og bedre nå.

Jeg tok min forrige samboer i utroskap etter bruk av kondom. Han kom hjem fra byen og det stanket kondom av han. Tosken hadde brukt kondom med jordbær, noe som ikke er vanskelig å gjenkjenne siden det ikke pleide å lukte så mye bær av han akkurat :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det er helt tragisk. Kanskje bare jeg som aldri har hatt tålmodigheten til å lete etter en type som passer perfekt, men har prøvd litt forskjellig og alle er trange og ubehagelige. XL igjen blir litt for stort.

Nå har jeg egentlig bestemt meg for at det er såpass kjipt at jeg heller tar meg en ronk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tåler ikke kondom. Fikk utslett og det klødde noe forferdelig. Nå er det mange år siden så det har nok kommet noe nytt og bedre nå.

Jeg tok min forrige samboer i utroskap etter bruk av kondom. Han kom hjem fra byen og det stanket kondom av han. Tosken hadde brukt kondom med jordbær, noe som ikke er vanskelig å gjenkjenne siden det ikke pleide å lukte så mye bær av han akkurat :fnise:

Du skal være glad han brukte kondom da han var utro da.....

Skrevet

Du skal være glad han brukte kondom da han var utro da.....

Ja, det er jeg. Ble i tillegg kvitt han :) Ikke lurt å legge igjen bevis på pikken liksom.

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er kondom et must om en knuller rundt med forskjellige tøs i hytt & pine (ONS eller hva det nå skal være), men for de av oss som ikke knuller rundt, men holder seg til FAST PARTNER (som heller ikke har tvilsom fortid), så styrer jeg langt unna kondom.

• Liker 1
Skrevet

sex er mye bedre UTEN kondom! ihvertfall for han. jeg merker ikke så mye forskjell, annet enn at han holder ut mye lenger, fordi følelsen blir svekket, og det er jo kjipt. Selvom jeg har vært i samme forhold i mange år, så sverger vi desverre til kondom, for å ikke få barn. Jeg reagerer på hormoner, og jeg reagerer på p-piller uten hormoner og alt er bare dritt, og desverre finnes ikke p-piller for menn enda!

• Liker 1
Skrevet

sex er mye bedre UTEN kondom! ihvertfall for han. jeg merker ikke så mye forskjell, annet enn at han holder ut mye lenger, fordi følelsen blir svekket, og det er jo kjipt. Selvom jeg har vært i samme forhold i mange år, så sverger vi desverre til kondom, for å ikke få barn. Jeg reagerer på hormoner, og jeg reagerer på p-piller uten hormoner og alt er bare dritt, og desverre finnes ikke p-piller for menn enda!

*snipp* *snipp* så var det problemet løst...

Skrevet

Det er en klart merkbar forskjell.

Følelsen blir kraftig svekket, ikke noe rart når den direkte hud til hud kontakten forsvinner. Kondomer klemmer også unaturlig på penis, noe som heller ikke hjelper på følelsen.

Sannelig på tide vi menn får alternative prevesjonsmidler, slik som kvinner har hatt i 50+ år allerede... :filer:

• Liker 1
Skrevet

Så kvinner merker ikke noe forskjell på kondom eller ikke kondom?

Skrevet

Vi gjør nok det, det kan ofte bli tørt og sårt med kondom, også syns jeg det føles mer nært uten kondom.

• Liker 1
Skrevet

*snipp* *snipp* så var det problemet løst...

har tenkt tanken. men i en alder av 26 er det jo ganske fælt å gjøre dette, når man ikke har fått barn enda, og ønsker det en gang.. bare ikke enda.

Gjest Raindrops
Skrevet

Joda, jeg gjør iallefall det. Liker ikke kondomer.

Skrevet

Han holder ikke ut mye lenger. Han greier ikke å komme før... Mao det blir vanskligere å komme.

Synd du ikke tåler hormoner og andre ting. Da er det er jo ikke no aent å gjøre til du vil ha barn :tristbla:

Er ikke for snipp-snipp heller -når man ikke er blitt 30 en gang-og ikke har fått dem ungene som man vil ha.

Pluss at kanskje vil man ha fler barn seinere i livet- av forskjellige grunner- som feks skilsmisse og ny partner. Så det er ikke så enket som å si snipp snipp pga at man er kåt, nei...

Skrevet

Han holder ikke ut mye lenger. Han greier ikke å komme før... Mao det blir vanskligere å komme.

Synd du ikke tåler hormoner og andre ting. Da er det er jo ikke no aent å gjøre til du vil ha barn :tristbla:

Er ikke for snipp-snipp heller -når man ikke er blitt 30 en gang-og ikke har fått dem ungene som man vil ha.

Pluss at kanskje vil man ha fler barn seinere i livet- av forskjellige grunner- som feks skilsmisse og ny partner. Så det er ikke så enket som å si snipp snipp pga at man er kåt, nei...

ja det blir vel mer riktig å si at han ikke greier å komme før:) syns ikke det er verdt å ta noen sjanser, selvom jeg må jo ærlig innrømme at vi hopper av i svingen en gang i blandt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...