ensomheten Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Jeg er 19 år.. og vil uuuut! Bor i Bergen nå.. Er det bra på z club? og det er 18 årsgrense sant?? Kom med ris og ros!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Så vidt jeg har hørt er det høy fjortisfaktor på alle stedene med 18-årsgrense. Men jeg håper for din del at det er feil.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Hadde jeg vært deg hadde jeg joinet de gamle på sjøboden! Er 19 år gammel jeg også, men ingenting slår fylla på sjøboden! Alle 18års stedene suger for å si det mildt! Gled deg til du er 20 for å si det sånn! Men blandt 18års stedene, hadde jeg satset på Musicen faktisk!
ensomheten Skrevet 28. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2010 Men musicen skal legges ned etter jul.. hva skal man da??; )
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #5 Skrevet 29. september 2010 Men musicen skal legges ned etter jul.. hva skal man da??; ) Gå på fotballpuben selvsagt :D Det er der sexye jenter ( meg) går!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå