Gå til innhold

hard konkuranse fra mobilselskapene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det gjør at de blir frekkere i sin måte å nå kunden på!

Jeg er en av de som er avhengi av at jobb når meg på tlf. Bruker den kun i den sammenheng og at jeg sender/mottar t.mld.

Her en dag fikk jeg oppringing fra Sense. de fortalte meg at jeg hadde sendt de en t.mld etter å ha lest om de på teksttv. Å????

Belønning for det så ville de gi meg gratis simkort slik at jeg kunne ringe for kr.150.

Ok, gjør det da sa jeg. Var opptatt der jeg sto, ja og hvorfor ikke ta med noe som er gratis?

Da kommer han med at det ville koste meg 49 kr.

Kortet ligger her........Hva blir det neste for å kapre kunder.?

Ps. Jeg har aldri sendt de en mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Dette kan ligne sense ja. De er desperate. Hold deg langt unna dem, har skikkelig dårlige erfaringer med dem. Forøvrig liker jeg konkurranse på dette markedet, derfor lurer jeg på om jeg skal bytte til chess. :blunke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er Sense kjent for å bruke " bakdøren"? Jeg risikerer vel ingenting om jeg bruker simkortet?

Hadde de bare vert ærlig å sagt: vi vil gjerne gi deg gratis ringetid osv. Istedenfor å lyve at jeg har sendt t.mld til de.

Uff nei, dette var et minus for de.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Har bytta til chess jeg, care, og angrer definitivt ikke. Nemlig, regninga mi ble på 1/8 av hva den ville blitt med mitt forrige abbonement. Nåja, det er delvis min egen feil, som hadde et totalt FEIL abbonement før da, men... penger å spare på Chess. God dekning, greie folk på kundeservise, selv om de kløna litt fordi min far sto som juridisk ansvarlig på det forrige abbonementet mitt.

Ser ingen grunn til å støtte de store, dyre, når de mindre, rimeligere er minst like god :)

Men sense har jeg ingen erfaring med, det du forteller hørtes jo ikke helt ut som noen jeg ville stolt videre mye på fremover da. Selvsagt kan du vel bruke kontantkortet, men hvilket tefonnummer er det da det knyttes til? Å si at det er gratis, men at det koster 49 kroner, og si at du har sendt ei melding du ikke har sendt, det hørtes ikke helt positivt ut da, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt oppringt av Tele2 - selv om jeg er reservert mot telefonsalg. Jeg har aldri hatt noe med dem å gjøre, så de kan ikke ha meg på interne telefonlister heler. Synes det er useriøst at de ikke følger loven og ringer etter gyldige lister.

Nå bruker jeg Chess og angrer ikke på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå var det et innslag på tv for en tid siden ang.sperring for salg. Dette gjalt ikke for telenor som driver og ringer til folk. Mulig det gjelder alle telefonselskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå fikk jeg gitt vekk kortet. Da viser det seg at det er ringetid for kun kr 50 på det. Så det de ga meg var kun 1 kr.

Om jeg fyller på så får jeg for 100 kr. ekstra. MAKAN TIL SVINDEL.

Det er helt sikkert rett, men det burde de sagt når de ringte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...