meelissa Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Hei! Skal melde meg inn på treningssenter i morgen. Jeg vil få bedre kondisjon, stramme opp rumpe/lår og få litt finere mage Hva vil dere anbefale? Regner meg det blir litt jogging på tredemølle, men er heelt newbie på apparater og slikt, så trenger litt tips.
Sherry Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Hadde heller hørt med instruktøren i morgen, regner med du skal ha prøve time med instruktør? De kjenner best til apparatene, og vet hva slags øvelser som vil passe til deg. De fleste er flinke til å finne ut av hva du vil oppnå med trening, og sett opp en program til deg utifra det Lykke til!
meelissa Skrevet 15. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2010 Nja, vet ikke om jeg orker å ta meg tid til en prøvetime. Har hatt medlemskap på treningssenter før, og regner med de apparatene der er de samme som på de andre. Men får se.
aline Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Hei! Skal melde meg inn på treningssenter i morgen. Jeg vil få bedre kondisjon, stramme opp rumpe/lår og få litt finere mage Hva vil dere anbefale? Regner meg det blir litt jogging på tredemølle, men er heelt newbie på apparater og slikt, så trenger litt tips. på treningssenteret jeg trener ved, så følger det med en veiledningstime i innmeldingen. Sjekk om det gjør det der du skal melde deg inn også. Dersom det er det, så får du da en runde med en ansatt (hos oss bruker de personlige trenere tli dette) som lager ett program tilpasset deg og hva du ønsker å oppnå. Det har jeg benyttet meg av flere ganger, go er fornøyd med det de gir meg, og ihvertfall som ett utgangspunkt. Lykke til.
aline Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Nja, vet ikke om jeg orker å ta meg tid til en prøvetime. Har hatt medlemskap på treningssenter før, og regner med de apparatene der er de samme som på de andre. Men får se. du sa jo i startinnlegget ditt at du var helt grønn på apparatene, og nettop derfor lønner det seg å ta i bruk tilbudet om treningsopplegg fra senteret! Jeg har trent fast og jevnt bestandig, jeg kan da alltids finne ut hvordan de forskjellige maskinene fungerer, men når jeg melder meg inn i ett nytt treningssenter og får tibud om tilpasset treningsprogram eller gjennomgang sammen emd personlig trener, så tar jeg det gjerne jeg. Jeg vil gjerne få tips og hint om hva som er lurt, og plutselig har de noe nytt som jeg kke vet om, men som passer udmerket.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Det er ikke flaut å ha instruksjonstime. Tror det er 2 av sentrene jeg har vært medlem på så MÅ man ha instruksjon, hvis ikke får man ikke bruke aparatene, tilfelle man bruker de feil! Det er jo ikke bra! Ingen bryr seg om du får hjelp, så dette er bare bra for en som ikke kan noe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå