Gjest Gjest nå Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg fikk satt inn spiral for noen mnd'er siden, og lurer på om den kan gjøre meg mindre trang...? Sambo sier at jeg er mindre trang nå enn tidligere,og han har problemer med å komme inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har ingen erfaring med spiral, men har aldri hørt om en slik "bivirkning". Kanskje du bare spenner deg mer pga. du tenker på spiralen? Kjøp glidekrem dersom det er et problem, så går det nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karianne Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 "Kjøp glidekrem dersom det er et problem, så går det nok bedre." Man blir vel ikke trangere ved å bruke glidekrem....så jeg synes dette rådet ble dumt i forhold til hva hun skrev som problem.... Jeg har ingen erfaring ang. spiral. Mitt er at du rådfører deg med lege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Oops leste visst feil i første innlegg ser jeg nå, for jeg trodde hun følte seg trangere. I motsatt tilfelle er selvsagt glidekrem en dårlig løsning. Kanskje heller prøve med knipeøvelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Tror neppe det har noen sammenheng.....har ikke hørt om det før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirell Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei! Synes det høres teknisk umulig ut. For spiralen sitter jo i livmoren og har kun en liten tråd som er i skjeden... Eneste bivirkning jeg har hørt om, ifm samleie, er at mannen kan kjenne denne tråden om den er for lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Spiralen sitter som allerede nevnt her i livmoren, og har overhodet ingenting med skjeden din å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå