Gå til innhold

God i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syntes du gjør en dame god i senga? Forteller du kompisene om dama er bra eller ikke? Og hva dere gjorde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste en dame kan gjøre i senga er å vise at hun har LYST på nettopp DEG . Så enkelt er det faktisk. Viser hun det er det nesten revnende likegyldig hva hun/vi gjør i senga av stillinger, oral, fingrer, kyss osv. osv.

Forteller aldri til noen om min partner er god eller dårlig i senga, eller om hva vi gjorde. Har ikke behov for å synse rundt mitt sexliv med andre :)

Skrevet

Har dette blitt et rent fjortisforum nå? Hvem utleverer sengepartneren sin til andre? Og går i detalj om hva som foregår mellom to mennesker som har sex?

Det er jo bare lavmål, og sånn man bør holde seg for god til. Uansett alder, men ser jo at usikre tenåringsgutter føler behov for å skryte av erobringene sine. De kan fort risikere at ingen jenter vil ha sex med dem, for da får alle vite om de var gode/dårlige i senga. Og at de har hatt sex...

Skrevet

Har dette blitt et rent fjortisforum nå? Hvem utleverer sengepartneren sin til andre? Og går i detalj om hva som foregår mellom to mennesker som har sex?

Det er jo bare lavmål, og sånn man bør holde seg for god til. Uansett alder, men ser jo at usikre tenåringsgutter føler behov for å skryte av erobringene sine. De kan fort risikere at ingen jenter vil ha sex med dem, for da får alle vite om de var gode/dårlige i senga. Og at de har hatt sex...

Kan du vise meg hvor i ts sitt innlegg hun spør etter fult navn, personnummer, bilde, adresse og mulig fingeravtrykk?

Skrevet

Kan du vise meg hvor i ts sitt innlegg hun spør etter fult navn, personnummer, bilde, adresse og mulig fingeravtrykk?

Riktig! Mente om det er vanlig å skryte litt hvis dama var bra? Har inntrykk av at mange menn gjør det.. f.eks. Hun var sykt god til å suge, beste orgasmen på lenge.. og sånne ting..? TS;)

Skrevet

Jeg er ikke fjortis, nei! Jeg er 28, og nysingel.. og litt nyskjerrig bare.. Hvis det er greit for deg? TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...