Gjest Anonyms Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Hvordan skal jeg klare å ta motet til meg og gå og snakke med han jeg liker? Han er broren til venninnen min, men er like gammel som meg. men han er alltid omringet av venner og jeg er redd jeg blir som et rådyr foran frontlys; skrekkslagen! for jeg tror ikke jeg tørr å gå opp sånn random og snakke. Ønsker at vi skal dunke borti hverandre et sted uten andre der,da ville jeg nok turt å snakke, men ikke nå med alle rundt! Hva skal jeg gjøre?!
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Legg en lapp i lommen hans når han ikke ser det. Send en mail. En sms. Et brev. Skriv det i skitten på bilen hans (men ikke rip opp lakken!) Server ham en skive med servelat og majo og form majoen som et hjerte... Kjøp et eller annet med "I love you" skrevet på og putt i skoen hans.. Send en hilsen på radioen. Fest en hjerteformet ballong med helium i fast i trappa hans Send ham et valentinskort! Poke ham på fjesboka. Få noen andre til å hinte til ham. Eller send ham et jævla syngende bud! *sliten*
Gjest Anonyms Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Legg en lapp i lommen hans når han ikke ser det. Send en mail. En sms. Et brev. Skriv det i skitten på bilen hans (men ikke rip opp lakken!) Server ham en skive med servelat og majo og form majoen som et hjerte... Kjøp et eller annet med "I love you" skrevet på og putt i skoen hans.. Send en hilsen på radioen. Fest en hjerteformet ballong med helium i fast i trappa hans Send ham et valentinskort! Poke ham på fjesboka. Få noen andre til å hinte til ham. Eller send ham et jævla syngende bud! *sliten* Har ikke mail,nr eller adresse. Tror ikke han har bil, og jeg finner han ikke på face.. Alle de andre gidder jeg ikke kommentere på.. Noen andre?
Independent_ Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Ehm, gå opp til gjengen han står i og si: "Hei, hva skjer?" og still deg sammen med dem. Verre er det ikke. Eneste måten å slutte å være redd på, er å trosse frykten sin. I say go for it. Hva er det verste som kan skje? At de avviser deg? Big deal, alle blir avvist fra tid til annen. Ikke at de kommer til å avvise deg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå