cappocino Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Skal sannsynlig på bryllupsreise til maldivene (3-5 dager) og dubai ( 5-7 dager) Noen som har vært der og kan dele litt info? Tips mottas med stor takk! ...leste litt i de andre trådene om dubai men fant ikke noe mer info enn jeg allerede har....
Baby Skrevet 7. oktober 2003 #2 Skrevet 7. oktober 2003 Maldivene er deilig, hva mer kan jeg si! Var der i to uker på to forskjellige øyer i januar, virkelig kos altså! Utrolig mye flott å se under vann selv bare ved snorkling, men pass på strømningene de kan være sterke til tider. Dubai var jeg i også, 3 dager tror jeg. Var selvsagt innom 7-stjerners hotellet Burj Al-Arab eller hvordan det nå beskrives. Morsom opplevelse å sitte i skybaren med en drink å nyte utsikten. Det du må være klar over er at dere må betale ca 300 kr hver for å komme inn der, hvis dere ikke bor der da 8) , men disse pengene får dere igjen i verdikuponger som dere kan bruke inne på hotellet i bar, resturanter og butikker. Det går altså an å bestille bord i resturanten på forhånd og bruke kupongene til en god lunsj der. Jeg spiste bl.a en veldig god banansplit der inne. Fantastisk hotell. Ellers så er det mange shoppingsentere i Dubai, men de fleste har de samme butikkene syns jeg. Mange dyre designbutikker også som det kan være gøy å se i, men dessverre ikke handle i . En stor del av kvinnene går svært tildekte med burka, så men kan jo bli litt glanete hvis de ser ei norsk jente der nede. Satt på en benk og venta på typen, som var inne i en butikk, da kom det jammen en gammel gris å lurte på om jeg ville bli med han på lunsj, ikke så kult liksom. Tror det blir arrangert en god del utflykter ut i ørkenen som kan være gøy å få med seg, ellers finns det mange flotte golfbaner og badestrender i Dubai. Tror dere får det kjempe bra jeg. God tur! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå