Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er inspirert av "Christiane F" som ligger litt nede på forumet her :) Jeg kom i snakk med min mor om denne boka, og hun synes den er fantastisk. Så jeg googlet litt, og fikk lyst til å lese den. Problemet er jo at denne, som Christiane F. ikke er i salg lenger, de blir ikke lenger trykket. Så er det noen som har ideer til hvor jeg kan få tak i denne? Gjerne på nettet. Jeg har planer om å tråle brukthandlerne her i byen, men tar gjerne imot tips herfra. Om noen har den og vil selge den, ta kontakt på PM! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å få lest den er neppe noe problem, da jeg antar de aller fleste biblioteker har den.

Skrevet

Jeg er jo av den typen som gjerne vil "eie" jeg da :sjenert: Men ja, hvis jeg ikke får kjøpt den, blir det å låne på biblioteket :)

Skrevet

Jeg har ofte handlet brukte bøker på loppemarked, men det er jo ikke akkurat stedet hvis en leter etter en bestemt tittel. (Liker også å eie bøker, men er storfan av biblioteker i tillegg :) ) Alle slags bruktbutikker og antikvariater bør besøkes. MAnge legger også ut bøker til salgs på finn og andre bruktsider.

Skrevet

Jeg har ofte handlet brukte bøker på loppemarked, men det er jo ikke akkurat stedet hvis en leter etter en bestemt tittel. (Liker også å eie bøker, men er storfan av biblioteker i tillegg :) ) Alle slags bruktbutikker og antikvariater bør besøkes. MAnge legger også ut bøker til salgs på finn og andre bruktsider.

Var veldig glad i bibliotek selv, men siden de la ned det hjemme har det vært lite visitter. Tror jeg må ta opp igjen bibliotekbesøk, det er koselig! Alle fine bøkene :rødme:

Takk for tips!

Skrevet

Med litt hjelp av en tidligere klassekamerat fant jeg boka! På en bruktbokhandel på nettet :) Siden heter www.bokhuset.no! :)

Skrevet

Med litt hjelp av en tidligere klassekamerat fant jeg boka! På en bruktbokhandel på nettet :) Siden heter www.bokhuset.no! :)

Takk for godt tips! Den siden må jeg besøke :)

Skrevet

Takk for godt tips! Den siden må jeg besøke :)

:jepp: :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...