Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Hva skal jeg ha på meg? Jeg klarer ikke gå i høye heler en hel kveld, så jeg tenkte joggesko. Men er det for sløvt? Bør jeg pynte meg litt? Vi har ståplasser...
punkyB Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg hadde ikke klart å ta det valget så jeg hadde droppet hele konserten ..... bare send billettene til meg du så skal jeg finne noen som kan ta dem !!! Men hadde jeg vært en av de få utvalgte som hadde billetter så hadde jeg nok gitt faen i å ha på meg høye sko - de ser nok ikke Robbie allikevel. Men hvis du har noen lave men allikevel forh. kule så så hadde jeg villet tatt dem. Skal dere ut før/etter så er det jo ikke verre enn at du tar med et ekstra par sko.
Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2003 #3 Skrevet 6. oktober 2003 Lave sko er for min del et must på konserter, blir så mye tråkking og ståing at noe annet er helt uaktuelt. (Når jeg tenkter meg om - gr jeg noensinne med noe annet enn lave sko?) Ville satset på stilig komfort, hvis jeg var deg.
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Hva skal jeg ha på meg? Jeg klarer ikke gå i høye heler en hel kveld, så jeg tenkte joggesko. Men er det for sløvt? Bør jeg pynte meg litt? Vi har ståplasser... Tuller du? Jeg skal åsså på den konserten men jeg hadde ikke tenkt pynte meg... :blunke:
Gjest LilliBlaze* Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg skal også på konserten men har overhode ikke tenkt på hva jeg skal gå i siden det er OVER en måned til konserten. Men tenker at jeg går i en dongeribukse men en blå babydoll RW-tskjorte med krager og joggesko. Det blir trangt om plassene (tror det bare er ståplasser i Valhal) så pumps er ikke det fornuftige valget! Skulle du bli invitert back stage så ha pumpsene i vesken... ( men det er vel tvilsomt kanskje...)
jordbær Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Ta på deg noe lett.. slik at du ikke svetter ihjel! :D
CecilieB Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 Kan vel ikke være så vanskelig å kle seg for en konsert? Jeg skulle egentlig også på konserten, men kan ikke likevel, så nå henger billettene her på tavlen min. Får vel prøve å selge dem snart.
punkyB Skrevet 6. oktober 2003 #8 Skrevet 6. oktober 2003 Kan vel ikke være så vanskelig å kle seg for en konsert? Jeg skulle egentlig også på konserten, men kan ikke likevel, så nå henger billettene her på tavlen min. Får vel prøve å selge dem snart. Jeg kan kjøpe dem !!! E-postadr er fjernet i henhold til KGs regler. Dersom dere ønsker å ha e-postadr tilgjengelig må dere legge dem i profilen. Nala - moderator jaja , lov å prøve seg .....
Catzy Skrevet 6. oktober 2003 #9 Skrevet 6. oktober 2003 Gå for behagelige sko med støtdemping hvis du skal stå rett opp og ned lenge. Og singlet + noe til å ha over. Det kommer til å være litt kjølig først, og så veldig varmt under konserten, så du trenger å kle deg lett, uten å være helt ribbet før og etter. Catzy
Gjest Shivani Skrevet 6. oktober 2003 #10 Skrevet 6. oktober 2003 Behagelige klær er tingen. Og gode sko. Robbie ser ikke om hva du har på føttene uansett... Og ikke ryggsekk eller lignende, da folk kan "fikle" i tingene dine uten at du ser det.
Gjest Tristessa Skrevet 7. oktober 2003 #11 Skrevet 7. oktober 2003 Enig med Shivani. Pleier å ha nøkler og bankkort (skulle ønske jeg kunne legge det hjemme, men må alltid vise leg. i dører) pluss litt kontanter i bukselommene, uansett hvor teit det ser ut, og en jakke som kan søles øl på uten at det er katastrofe. Vesker og lignende klarer jeg rett og slett ikke å ha med, enten blir jeg robbet, paranoid eller så blir stakkars veske mistet. Tror veldig mange tar for gitt at de får med seg alle tingene hjem.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #12 Skrevet 7. oktober 2003 Innlegget er slettet. Orakel - moderator
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2003 #13 Skrevet 7. oktober 2003 Grunnen til at jeg spurte er fordi vi har tenkt oss ut etterpå! Ellers ville jeg jo tatt på meg joggedress!
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #14 Skrevet 8. oktober 2003 Ja, men da lurte du jo ikke på hva du skulle ha på deg på konserten da, men hva du skulle ha på ute?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå