AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Nå er det en ny sesong med bygg og bedrag. Jeg blir så irritert på slike håndtverkere som gjør en så dårlig jobb og som bare stikker av med pengene. Virkelig sleipt og frekt gjort! Kan ikke skjønne åssen de kan leve med seg selv. At folk kan være så sleipe kan jeg ikke forstå. Flere som ser på? Hva mener dere?
Gjest Linda sofie Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Huff får så vondt av de Men bra de får fikset alt av tv3. At de hjelper de.
smalls Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Hjelpes for noen dårlig forklaringer på han "håndtverkeren" Må nesten bare le
NullHull Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 (endret) Det jeg finner mest uforståelig etter å ha sett disse programmene, er hvordan disse såkalte "håndtverkerne" bare kan fortsette og ture frem som de ønsker og lure og utnytte folk på hundretusenvis av kroner, med falske og ulovlige attester, uten at noen kan stoppe de? Hvor er myndighetene? Eller finnes det ingen lover mot slikt? Eller er det kanskje at disse folka er så slu og utspekulerte at det er umulig å få tatt de på noe? Endret 16. september 2010 av NullHull
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Det jeg finner mest uforståelig etter å ha sett disse programmene, er hvordan disse såkalte "håndtverkerne" bare kan fortsette og ture frem som de ønsker og lure og utnytte folk på hundretusenvis av kroner, med falske og ulovlige attester, uten at noen kan stoppe de? Hvor er myndighetene? Eller finnes det ingen lover mot slikt? Eller er det kanskje at disse folka er så slu og utspekulerte at det er umulig å få tatt de på noe? Samme har jeg lurt på. Hvorfor får de ikke noe straff? Som fengsel f,eks eller hvofor må de ikke betale tilbake pengene som de svindlet de for?? Nå vet jeg ikke så mye om dette men rart de ikke får noen straff.
Gjest Constanze Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Det virker litt vanvittig at snekkeren som går rundt som en helt i programmet selv er gått konkurs og mennesker har tapt store penger på ham og hans virksomhet. Etter konkursen så starter han opp på nytt .. mens uskyldige mennesker står igjen som taperne.
Lillemeg25 Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Snekkeren i gårsdagesn episode virket helt blåst i hodet sitt. Han sto jo der å mente at han ikke hadde gjort noe galt og det var Inger(husker ikke helt om det var navnet hennes) sin feil at badet var så dårlig. Du er jammen meg frekk når du gir kundene dine skylden for at badet er i dårlig stand. Han sa også det at Inger mente at badet var perfekt. Det var jo før hun fant alle feiliene. For badet så jo perfekt ut med første øyekast. Men at Inger hadde ødelagt det etter han hadde pusset opp badet. Herlighet for en dust.
Sugerøret Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Jeg liker programmet men blir forbanna fordi ingen blir straffet.Disse såkalte håndtverkerne kan bare fortsette og fortsette! Må legge til at jeg synes den kvinnelige programlederen er alt for tam og ikke passer i det hele tatt til programmet.Trenger en som har litt mer "guts" eller "baller" Hun blir for blaut for meg og mangler journalist trøkket.
Gjest Constanze Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 Jeg liker programmet men blir forbanna fordi ingen blir straffet.Disse såkalte håndtverkerne kan bare fortsette og fortsette! Må legge til at jeg synes den kvinnelige programlederen er alt for tam og ikke passer i det hele tatt til programmet.Trenger en som har litt mer "guts" eller "baller" Hun blir for blaut for meg og mangler journalist trøkket. Jeg synes det er en langt større tankevekker at de bruker en snekker som selv er skyld i masse elendighet hos uskyldige personer til å stå fram som en reddende engel og uskyldigheten selv. De burde i det minste klare å finne en snekker som har drevet på en redelig måte i slike programmer. Ser ikke noen forskjell på å slå seg selv konkurs for å redde sitt eget skinn - og på å stikke fra halvgjort arbeid.
Sugerøret Skrevet 18. september 2010 #10 Skrevet 18. september 2010 wow det var jeg ikke klar over en gang. Der kan en se..
Gjest Linda sofie Skrevet 18. september 2010 #11 Skrevet 18. september 2010 Slike folk burde bli kastet i fengsel eller gjort opp for seg i hvert fall.. Men jeg enig i at hun programlederen er alt for myk. Har sett på cowboy builders på TvNorge som er samme konsept og han ene programlederen som leter etter håndtverkene er mye mer tøffere og sier ting rett ut. jeg syens hun programlederen på bygg og bedrag er for snill med de. Med tanke på hva de har gjort.
Illuminati Skrevet 18. september 2010 #12 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes det er en langt større tankevekker at de bruker en snekker som selv er skyld i masse elendighet hos uskyldige personer til å stå fram som en reddende engel og uskyldigheten selv. De burde i det minste klare å finne en snekker som har drevet på en redelig måte i slike programmer. Ser ikke noen forskjell på å slå seg selv konkurs for å redde sitt eget skinn - og på å stikke fra halvgjort arbeid. Vet du, eller tror du, at han har pådratt forbrukere slike problemer? Det er mulig å melde oppbud og ikke ramme forbrukere og er en redelig måte å avslutte på hvis man gjør det riktig.
Gjest Constanze Skrevet 18. september 2010 #13 Skrevet 18. september 2010 Vet du, eller tror du, at han har pådratt forbrukere slike problemer? Det er mulig å melde oppbud og ikke ramme forbrukere og er en redelig måte å avslutte på hvis man gjør det riktig. http://www.tv2underholdning.no/gkn/henger-ut-haandverkere-paa-tv-skylder-selv-millioner-2947789.html http://www.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/999567/Ber_bankene_sjekke_bedre.html http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1166273.ece Hofstad Bygg er firmaet han var daglig leder for.
Illuminati Skrevet 18. september 2010 #14 Skrevet 18. september 2010 Huff da, de burde kanskje begynt med trøbblet han selv hadde stelt i stand! Dårlig dømmekraft å stille opp slik.
Gjest Linda sofie Skrevet 22. september 2010 #15 Skrevet 22. september 2010 "Hvis jeg sier det ikke er fuktig så er det et faktum" For en idiot. Han vet tydeligvis ikke hva han snakker om siden den kjelleren faktisk var veldig fuktig!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #16 Skrevet 29. september 2010 Jeg synes det er helt utrolig at noen av disse useriøse byråene bare kan holde på videre med å bygge dårlige bad osv. Juling skulle de ha hatt! Blir så irritert.
smalls Skrevet 29. september 2010 #17 Skrevet 29. september 2010 Jeg synes hun programlederen er alt for snill og ikke så tøff som hun kanskje burde være. Jeg hadde faktisk krevd å komme inn å vente på at han dagligleder var ferdig på det møtet. Hvor lang tid vil det ta? Hadde ikke gitt meg så lett. Var jo tydelig at de ikke ville at ho skule komme i kontakt med dagligleder. Men hadde ikke bare gått selv om.
tomgang Skrevet 29. september 2010 #18 Skrevet 29. september 2010 Enig med siste taler. Hvorfor spurte hun ikke om å få et møte når han var ferdig med sitt møte? Og det aller mest hårreisende var på slutten av programmet der det kom fram at advokaten til firmaet "Tut og kjør" påsto at badet VAR ordnet etter forskriftene og at ekspertene tok helt feil! Helt horribelt!!
Gjest Linda sofie Skrevet 30. september 2010 #19 Skrevet 30. september 2010 Han programlederen i den Britiske versjonen ville aldri bare gått uten å prøvd å komme seg inn å vente på dagligleder. Han har mye mer baller enn hun der, Hun prøver ikke godt nok. Blir nesten litt irritert. Leste på vg at bygg og bedrag var blitt saksøkt av firmaet som var med i kveld
tomgang Skrevet 30. september 2010 #20 Skrevet 30. september 2010 De har saksøkt Tv3?! Haha...ja jeg må le, en tørr og syrlig latter. Det firmaet der er så til de graaaader på luggeføre!! Jeg skulle likt å se den dommeren som mener de faktisk har en sak. Tsk-tsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå