Sølvdugg Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Jeg har veldig lyst til å lage en slags krem med banansmak. Nå tenker jeg ikke å lage det av skikkelige bananer, for ønsker sånn banansmak som de gule godteri-bananene har, f.eks. Fant i dag ut at det finnes noe som heter banan aroma. Fant en nettbutikk som selger det, men lurte på om dere visste om butikker som selger det. Har jo funnet peppermynte essens på apoteket, så kanskje banan aroma er å finne også tenker jeg.
LukaFrost Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Panduro har div aromaer. Du kan jo prøve der. Jeg garanterer ikke at de her da.
Sølvdugg Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 Ah, Panduro var et smart sted å lete
Sølvdugg Skrevet 16. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2010 Og det hadde de:) Takk for tips. Kom ikke på å lete der selv.
Sugerøret Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Kikket i katalogen og jeg fant masse jeg kunne tenke meg å drive med til jul. Takk for linken Luka Frost!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå