GretheN Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Når man har vært på ferie sammen med familien i utlandet, på strender og aktiviteter, så har det skapt mange fantastiske minner. Likevel hører man alltid fra mennesker man treffer at Norge er et ferieparadis på grunn av sine vakre fjorder, store vidder og storslåtte daler. Jeg som personlig aldri har reist i Norge før ga Norge en sjanse og DET mine venner angrer jeg ikke et sekund på. Vi har et fantastisk land, det er mer i dette landet enn man kan forestille seg. Vår ferie til Nord Norge var så fantastisk at jeg planlegger neste ferien også dit. By og strender kan for min del vente, jeg har aldri følt slik ro og frihet før. Det som jeg også opplevde som fantastisk var de uttalige aktivitetsmulighetene. Er det mange som deler min erfaring og som har gode tips til aktiviteter for familie i Nord Norge, eller eventuelt midt Norge. Finnmark og Troms er hovedmålet, vi skal oppleve vinteren denne gang. GN
ahans1 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Når man har vært på ferie sammen med familien i utlandet, på strender og aktiviteter, så har det skapt mange fantastiske minner. Likevel hører man alltid fra mennesker man treffer at Norge er et ferieparadis på grunn av sine vakre fjorder, store vidder og storslåtte daler. Jeg som personlig aldri har reist i Norge før ga Norge en sjanse og DET mine venner angrer jeg ikke et sekund på. Vi har et fantastisk land, det er mer i dette landet enn man kan forestille seg. Vår ferie til Nord Norge var så fantastisk at jeg planlegger neste ferien også dit. By og strender kan for min del vente, jeg har aldri følt slik ro og frihet før. Det som jeg også opplevde som fantastisk var de uttalige aktivitetsmulighetene. Er det mange som deler min erfaring og som har gode tips til aktiviteter for familie i Nord Norge, eller eventuelt midt Norge. Finnmark og Troms er hovedmålet, vi skal oppleve vinteren denne gang. GN Hei Grethe. Hvis du skal til Troms eller Finnmark, så kan du jo bruke http://www.visittroms.no og http://www.visitfinnmark.no. Du har jo http://www.visitnorthernnorway.no også da. Hvis jeg skulle til Nord Norge med familie, så virker jo disse veldig bra: Competent Travels - Nord Troms Denne aktøren har fantastiske turer for familier, disse har veldig solide turer med høy opplevelsesfaktor. Lyngen havfiske - Nord Troms Denne aktøren er mer for de som er fiske interesserte, men virker som et veldig solid opplegg. Lyngen Lodge - Nord Troms Ikke særlig godt egnet for familier, men for et opplegg for ski entusiaster. Disse tre dekker vel tre forskjellige kategorier, det finnes mange andre aktører som sikkert har gode tjenester i Nord Norge. Jeg fant bare fra tre som stikker seg veldig ut i mengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå