Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :goodbye:

Om under en månede har jeg og samboer vært sammen i 2 år. Regner med at vi skal feire ute på en restaurant, eller noe i den duren. Er ikke helt sikker enda.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe i gave.... Kunne gjerne fått ett par tips, dersom noen har noen ? :jepp:

Takk for tips, på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig nødvendig med en gave til et 2års jubileum? Å feire med restaurant/kino/eventuelt en annen opplevelse må da vel være nok?

Skrevet

Er det virkelig nødvendig med en gave til et 2års jubileum? Å feire med restaurant/kino/eventuelt en annen opplevelse må da vel være nok?

... syntes du

Ja, vi kjøper gave til hverandre :)

Skrevet

Hmm.. vi er ikke egentlig gavemennesker, så har feiret med middag/kino osv på dager, men hvert år "lager" jeg vinflaske med egen etikett :) bare for å ha noe annerledes, men fremdeles noe å minne oss på dagen.

Nå skal det sies at vi ikke nødvendigvis feirer en spesiell dag, da vi på en måte bare gikk fra å være venner til å bli kjærester over tid :)

Bare husk at det forhåpentligvis vil komme mange anledninger til å gi gaver i årenes løp, det er mer normalt å feire forlovelsesdager, bryllupsdager, morsdager, farsdager (Når den tid kanskje kommer). Det er deilig å være "nyforelsket" og ønske å gi noe til hverandre, men det kan fort bli en del penger tilslutt, og det skal ikke være det som teller, men at dere er glade i hverandre :)

Skrevet

Hmm.. vi er ikke egentlig gavemennesker, så har feiret med middag/kino osv på dager, men hvert år "lager" jeg vinflaske med egen etikett :) bare for å ha noe annerledes, men fremdeles noe å minne oss på dagen.

Nå skal det sies at vi ikke nødvendigvis feirer en spesiell dag, da vi på en måte bare gikk fra å være venner til å bli kjærester over tid :)

Bare husk at det forhåpentligvis vil komme mange anledninger til å gi gaver i årenes løp, det er mer normalt å feire forlovelsesdager, bryllupsdager, morsdager, farsdager (Når den tid kanskje kommer). Det er deilig å være "nyforelsket" og ønske å gi noe til hverandre, men det kan fort bli en del penger tilslutt, og det skal ikke være det som teller, men at dere er glade i hverandre :)

Er jo helt sant det du sier! Tenker bare en liten ting, en kreativ idè! :) Som f.eks det med den vinflasken, morsom den. Bare for å markere, men det blir vel med middag og kos, oss i mellom. Kjærestetid er kjempe moro det :)

Skrevet

Kokebok for menn ^^ det kjøpte jeg, med super respons! hihi.. Nei altså, du kan jo gi gavekort på massasje, middag, helg borte eller lignende (: Det gir jo opplevelser og gave i samme slengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...