shoeshoppingma Skrevet 15. september 2010 #1 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) hei alle sammen! i det siste nr av mag er det bilde av fake ugg støvletter fra din sko til 460kr, ganske rimelige og tøffe. men da jeg var på din sko for et par dager siden var de ikke komt.. er det noen som har sitt disse skoene i en din sko butikk?? hvis de ikke er kommet imåren får jeg vel spørre betjeningen om de vet når de kommer.. andre sko butikker som har fake uggs??? Endret 15. september 2010 av shoeshoppingma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. september 2010 #2 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) kjære ts, alle har disse for tiden, til og med b young jo. Side 3 http://www.okonomisko.no/damesko/vinterstovler/ lykke til :gjeiper: Endret 16. september 2010 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Desiree Skrevet 16. september 2010 #3 Del Skrevet 16. september 2010 Jepp, du kan også få dem på h&m for en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 16. september 2010 #4 Del Skrevet 16. september 2010 kjære ts, alle har disse for tiden, til og med b young jo. Side 3 http://www.okonomisko.no/damesko/vinterstovler/ lykke til :gjeiper: Men det der er ikke "Uggs" da ;p Ligner ikke engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minipia Skrevet 17. september 2010 #5 Del Skrevet 17. september 2010 Men det der er ikke "Uggs" da ;p Ligner ikke engang.. De på 3. side lignar da virkelig på Uggs :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 17. september 2010 #6 Del Skrevet 17. september 2010 De på 3. side lignar da virkelig på Uggs :-) Ja, så det når jeg bladde gjennom sidene der.. Trodde bare hun mente de på siden som kom opp når jeg åpnet linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. oktober 2010 #7 Del Skrevet 14. oktober 2010 kjipt med slike nettsider som man må bla i, at jeg ikke kan legge inn riktig med en gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #8 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som har handlet fra uggnorges.com? Er disse ekte eller fake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 14. oktober 2010 #9 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen som har handlet fra uggnorges.com? Er disse ekte eller fake? Det lukter fake lang vei. Du finner ikke noe organisasjonsnummer, adresse eller telefonnummer, og eneste kontaktmulighet er gjennom en mail som er hostet hos uggnorge. Nei, det som virker for godt til å være sant, er nok akkurat dét. Brandos har ekte UGGs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelene Skrevet 16. oktober 2010 #10 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det lukter fake lang vei. Du finner ikke noe organisasjonsnummer, adresse eller telefonnummer, og eneste kontaktmulighet er gjennom en mail som er hostet hos uggnorge. Nei, det som virker for godt til å være sant, er nok akkurat dét. Brandos har ekte UGGs. I tillegg pleier vel de fleste, seriøse norske nettbutikkene å ha et .no domene...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå