Djungelvrål Skrevet 28. september 2010 #41 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg bruker joico k-pak. Hvor ofte kan den brukes? Jeg bruker den ca. annenhver dag. Og har den noe virkning selv om man bare har den i 2-3 min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #42 Del Skrevet 28. september 2010 Den mest mykgjørende kuren jeg har prøvd er kanskje Redken Real Control Utrolig drøy i bruk er den og, bruker hårkur annenhver dag og hadde denne i flere måneder! Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 29. september 2010 #43 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bruker joico k-pak. Hvor ofte kan den brukes? Jeg bruker den ca. annenhver dag. Og har den noe virkning selv om man bare har den i 2-3 min? Den kan brukes minst et par ganger i uka. Oftere dersom du har skikkelig ødelagt hår. Så lenge du bruker den før balsamen, så skal den ha virkning selv etter så få minutter. Ideelt sett skal du derimot følge bruksanvisningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #44 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg bruker joico k-pak. Hvor ofte kan den brukes? Jeg bruker den ca. annenhver dag. Det er viktig ikke bruke den for lenge eller ofte. Protein bør byttes ut i jevne mellomrom og etter eventuelle kjemisk behandling selv om håret ikke er merkbart skadet. Håret kan bli alvorlig skadet av kjemisk behandling (perm, farge, bleking osv.) Dette er fordi disse prosessene fjerner protein fra håret. Fastsettelse av passende intervaller kommer an på tilstanden til håret ditt. For skadet hår kan protein behandlinger brukes 2-3 ganger i måneden. For å holde håret mykt, kan en i tillegg bruke fuktighetsgivende behandlinger på vekslende uker eller umiddelbart etter protein behandlingen. I løpet av seks uker kan du da f.eks. bruke en protein behandling i ukene 1, 3 og 5. Og fuktighetsgivende behandling alene i ukene 2, 4 og 6. For sunt hår kan det være nok med protein behandling en gang i måneden. Les evt. http://www.lookgreat-loseweight-savemoney.com/protein-treatment-for-hair.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. september 2010 #45 Del Skrevet 29. september 2010 Kan ikke bruke verken balsam eller fuktighetskurer, bruker en leave in balsam av og til. Håret mitt blir "flygete" og uformelig av balsam selv om jeg bare bruker det i tuppene. Tror jeg skal satse på å bruke proteinkur 1 gang i uka jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2010 #46 Del Skrevet 29. september 2010 Kan ikke bruke verken balsam eller fuktighetskurer, bruker en leave in balsam av og til. Håret mitt blir "flygete" og uformelig av balsam selv om jeg bare bruker det i tuppene. Tror jeg skal satse på å bruke proteinkur 1 gang i uka jeg. Er håret "statisk"? Det skyldes ofte pga håret er tørt, og da skulle fuktighet normalt sett hjelpe. (Jeg tenker at hyppig bruk av proteinkur, kan ha "strippet" håret for fuktighet. Hvis det er tilfelle er det lurt å bruke sjelden proteinkur + prøve en fuktighetskur nederst på hårlengden innimellom (og se om det da blir bedre). Men så blir jeg litt stuss på at håret ditt blir verre av av balsam og fuktighetskurer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. september 2010 #47 Del Skrevet 29. september 2010 Har nettop begynt å bruke kur, har ikke brukt det på årevis. Skal prøve å føne håret mindre, bruke kur og spise ølgjær å se om jeg kan greie å spare langt. Har aldri hatt langt hår i hele mitt liv, kun med exstenions. Nei håret er ikke statisk, men jeg har tynne, myke hårstrå og har endel fall i håret. Balsam gjør det bløtt, fallen kommer mer frem og det blir umulig å style. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 30. september 2010 #48 Del Skrevet 30. september 2010 Vinnie: Da bruker du helt feil balsam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. september 2010 #49 Del Skrevet 30. september 2010 Å tro meg, jeg har prøvd mange. Men har ikke råd til å prøve ut en haug med frisørbalsamer. Synes det er rart de ikke gir ut prøver slik de gjør på parfymerier..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå