AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #21 Del Skrevet 18. september 2010 Beklager, var litt rask. De har visst fått inn 1 liter Fudge Dynamite: http://www.fragrancedirect.co.uk/fudge/fudge-dynamite-1litre/invt/0013395/ (for rabatt kode 117). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 18. september 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 18. september 2010 Tusen takk for alle de gode tipsene (og linkene!!), Anonym Bruker Skal sjekke alle ut nå. Har lyst på såå mye, men redd for bomkjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #23 Del Skrevet 18. september 2010 Tusen takk for alle de gode tipsene (og linkene!!), Anonym Bruker Skal sjekke alle ut nå. Har lyst på såå mye, men redd for bomkjøp.. Ja, der er mye fristende. Hvis jeg skal våge meg å anbefale noe, så hadde det vært fuktighetskuren til Joico, slik at du kan kombinere den med proteinkuren du har bestilt. Men vente til har fått prøvd den, og sett om du liker den. Hvis du har lyst å teste ut Fudge, så fås også duo shampoo/balsam (2x500ml): http://www.fragrancedirect.co.uk/fudge/fudge-torture-tonic-duo-2-x-500ml/invt/0030210/ For flere: http://www.fragrancedirect.co.uk/bin/venda?ex=co_wizr-locayta&template=wz_locayta&pageno=1&perpage=10&collate=ivtype%3Abrand%3Apdxtproductname%3Apdxtfragrancetype%3Apdxtgender%3Aprice%3Apdxtgifttype%3Apdxtaccessoriestype%3Apdxtfoundationtype%3Apdxtpowdertype%3Apdxtmascaratype%3Apdxteyelinertype%3Apdxteyeshadowtype%3Apdxtbronzertype%3Apdxtblushertype%3Apdxtskintype%3Apdxtmoisturisertype%3Apdxtbodycleansingtype%3Apdxtdeodoranttype%3Apdxteyecaretype%3Apdxthandcaretype%3Apdxtshampooandconditioningtype%3Apdxtcolouringtype%3Apdxthairstyling%3Apdxthairtreatmenttype%3Apdxttanningtype%3Apdxtapplication%3Apdxtspf%3Apdxtfragrancefamily%3Apdxtpackaging&refine_sort_alph=&threshold=50&fieldrtype=type&termtextrtype=invt&typertype=exact&fieldcatrestrict=xancestorid&termtextcatrestrict=shop&typecatrestrict=exact&typekeywordsearch=keyword&termtextkeywordsearch=fudge+duo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken_øst Skrevet 20. september 2010 #24 Del Skrevet 20. september 2010 Et annet alternativ er Bjørn Axen ekstreme care, som er en proteinserie som er tilsatt fuktighet. den man får kjøpt på Vita? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 20. september 2010 #25 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Redken extreme-serien! Håret mitt gikk fra å være en flokete (type ullhår som tover seg) tynn tust til å bli så bra at frisøren sa at håret mitt så sunt og fint ut. Endret 20. september 2010 av Zaphireh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 20. september 2010 #26 Del Skrevet 20. september 2010 Det ENESTE som funker på mitt hår når det har vært ute for striping, sol, saltvann, klor og fanden og hans oldemor, er Gliss Hårkur med proteiner til den nette sum av 69,- fra Schwarzkopf... Utrolig men sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FastEnde Skrevet 21. september 2010 #27 Del Skrevet 21. september 2010 Det ENESTE som funker på mitt hår når det har vært ute for striping, sol, saltvann, klor og fanden og hans oldemor, er Gliss Hårkur med proteiner til den nette sum av 69,- fra Schwarzkopf... Utrolig men sant. Hei, det høres veldig lovende ut. Hvor får man kjøpt den og hvordan ser den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #28 Del Skrevet 21. september 2010 Gliss-serien er full av silikoner som legger seg utenpå hårstrået og gjør at det ser finere ut, men den reparerer ikke i dybden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma85 Skrevet 21. september 2010 #29 Del Skrevet 21. september 2010 Ville garantert anbefale redken sin ekstrem serie. Den gjør de utroligste ting. Personlig bruker jeg bare redken, på både fukt og proteiner. Har prøvd joico sin k-pac serie, men etter en måneds bruk av den serien var håret mitt helt flokete og vanskelig å gre ut etter hver vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 21. september 2010 #30 Del Skrevet 21. september 2010 den man får kjøpt på Vita? Vita og kicks, gråbrun flaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 22. september 2010 #31 Del Skrevet 22. september 2010 Her bør du gå for Redken Extreme Repair og ligg med hårkur i om natten og skyll ut om morgenen. Og drit i hjemmelagede hårkurer, bare tull og et satans griseri. Denne skal man IKKE sove med, ettersom den inneholder proteiner. Proteiner er veldig bra for ødelagt hår, men de blir ødeleggende dersom de er i håret for lenge. Da virker de mot sin hensikt. Ellers så er jeg enig i at denne kuren er verdt er forsøk. Det samme er Joico K-Pack. Den gjør underverker for herper hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 26. september 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 26. september 2010 Har prøvd joico K-pak nå, og det første jeg må si er ÆSJ, for en lukt.. Men det skal jeg vel klare å holde ut. Hvor mange ganger må jeg bruke denne for å se resultater? Føler ikke den virket etter denne første gangen, hadde den i håret i omtrent 20 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. september 2010 #33 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har også kjøpt joico k-pak, kjøpte også redken extreme antisnap, er et leave inn produkt. Jeg har tynt hår som er ofte farget. Produktene funket veldig bra for meg, så resultat etter første behandling. Min erfaring er at om håret er ødelagt av bleking så må det klippes bort, man kan bote på skaden men aldri reparere håret igjen. Tenker det er som med en negl som er skadet, man kan lime den men til syvende og sist så ryker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #34 Del Skrevet 26. september 2010 Gliss-serien er full av silikoner som legger seg utenpå hårstrået og gjør at det ser finere ut, men den reparerer ikke i dybden Hår som er fullstendig ødelagt av bleking f.eks, kan ikke repareres av et hårprodukt uansett. Det bør klippes. Det er mange der ute som virkelig burde tatt seg en tur til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 26. september 2010 #35 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg hadde bleket hår en stund, og håret mitt var veldig tørt etter det. Jeg prøvde all verdens kurer.. Flere fra Sexy Hair, Flere fra Redken (inkludert den blå), Joico K-Pak, Sebastian etc. Det eneste jeg ikke har forsøkt, er vel Kerastase. I alle fall, det var Wella System Professional Power Mask som funket på mitt hår. Fra denne tråden ser det ut som forskjellige produkter virker på forskjellig hår. Mitt hår er i alle fall typisk nordisk. Tynne hårstrå, men mange hårstrå (mye hår) som derfor lett floker seg. Om du har sånt hår, kan du jo prøve den kuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #36 Del Skrevet 26. september 2010 Har prøvd joico K-pak nå, og det første jeg må si er ÆSJ, for en lukt.. Men det skal jeg vel klare å holde ut. Hvor mange ganger må jeg bruke denne for å se resultater? Føler ikke den virket etter denne første gangen, hadde den i håret i omtrent 20 min. Jeg bruker shampoo, balsam, protein- og fuktighetskur. Følger bruksanvisning fra Joico (vet at det ellers blir anbefalt kur før balsam, men jeg følger altså det som står på reiseflaskene mine): - Shampoo - Balsam (1 min.) - Proteinkur (5 min.) - Fuktighetskur (5 min.) Etter intensiv bruk i 2-3 dager fikk jeg kommentarer om at håret mitt var så glansfullt, med påfølgende spørsmål om hva jeg har gjort. Har også fått tilbakemeldinger om god parfyme (når jeg har gitt noen en klem - har ikke hatt på meg parfyme, men de har kjent lukten av nyvasket hår). Sikkert hver sin smak, når det gjelder lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2010 #37 Del Skrevet 26. september 2010 Ah, slenger meg på denne tråden. Har fått mange tips jeg tror jeg skal prøve ut. Kanskje noen av dere smartinger kan komme med noen flere tips til meg? Problemet mitt er at håret er tørt. Har veldig tørr hodebunn så bruker diverse produkter for den og det har hjulpet håret noe. Men håret virker fortsatt "livløst", det er ingen spenst eller elastisitet i det. Har krøller/fall, ikke voldsomme krøller, men det krøller seg. Problemet er jo at siden håret ikke har noe spenst eller er elastisk så blir det bare brus/porøst og det mister form og blir bare fælt. Jeg grer derfor ikke håret når det er tørt, da ser det bare helt jævli ut, men bruker en del rettetang. Det har såklart ødelagt håret litt, men er hos frisøren annenhver måned og det hjelper jo masse. Når håret er sånn porøst, livløst og tørt så blir det egentlig ikke fint hverken hvis jeg prøver å få frem krøllene,eller hvis jeg retter det. Har prøvd en del leave in produkter for å definere krøller, men føler at de bare legger seg utapå håret og gjør det enda mer platt, selv om effekten egentlig skal være motsatt. Når jeg tar på håret føles det ikke sånn ekstremt tørt, men det ser så slitent ut liksom. Fuktighetskurer hjelper liksom ikke - håret blir glattere, men det gjør det ikke spenstig og elastisk, men heller luftig og slik at det ikke er no "tekstur" i håret. Såååå, jeg lurer på om det flere her har nevnt - proteinprodukter, om det kan være noe for meg?? Tror ikke jeg har prøvd det, som jeg vet om. Bruker shampo fra redken mot tørr hodebunn nå, og den har gjort håret en god del bedre. Men det er det at håret virker så platt, uspenstig og porøst/livløst som jeg gjerne skulle prøvd å gjort noe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 26. september 2010 #38 Del Skrevet 26. september 2010 Ja, proteinkur høres ut til å være noe for deg. Når håret er sprøtt og mangler spenst så er det et tegn på at det mangler proteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #39 Del Skrevet 27. september 2010 Her bør du gå for Redken Extreme Repair og ligg med hårkur i om natten og skyll ut om morgenen. Og drit i hjemmelagede hårkurer, bare tull og et satans griseri. Har selv veldig positive erfaringer med hårkurer fra Redken, men de kan være litt dyre (400-500kr). Men går du inn på feelunique.com kan du bestille en krukke til under 200 kr og da slipper du toll/moms i tillegg til at det er fri frakt til hele verden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2010 #40 Del Skrevet 28. september 2010 Har prøvd joico K-pak nå, og det første jeg må si er ÆSJ, for en lukt.. Men det skal jeg vel klare å holde ut. Hvor mange ganger må jeg bruke denne for å se resultater? Føler ikke den virket etter denne første gangen, hadde den i håret i omtrent 20 min. Anbefalt virketid er 5 min. Proteinkurer bør ikke brukes utover anbefalt virketid, da kan den tørke ut håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå