thussa Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Tittelen sier vel det meste. Hvor lang tid tok det før andre la merke til/kommenterte at dere hadde blitt slankere? Hvor mye hadde dere gått ned ca?
Boblee Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 4 kilo, og de nærmeste begynte å se det allerede.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 10kg. Da fikk jeg "WOAW" kommentarer fra folk jeg ikke hadde sett siden før jeg gikk ned, og jeg hadde igrunn ikke flere kilo jeg kunne gå ned uten å se spinkel ut. Fra 65 til 55.
juliane Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Jeg gikk ned 10 kilo for et år siden, og fikk egentlig veldig få kommentarer på det. Er i gang med enda noen kilo nå, og håper det blir mer synlig denne gangen!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 10kg. Da fikk jeg "WOAW" kommentarer fra folk jeg ikke hadde sett siden før jeg gikk ned, og jeg hadde igrunn ikke flere kilo jeg kunne gå ned uten å se spinkel ut. Fra 65 til 55. hvordan gjorde du det?? Kiloene mine bare ramler på for tiden.. Prøver desperat å gå ned ti kilo fra 65 til 55, men det virker som kiloene ikke vil av. Har prøvd lavkarbo, men kroppen har vendt seg til det og jeg går ikke ned! Noen andre tips? Vet jo generelt at spis sunt og tren hjelper.. Men har du noen spesielle tips?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 hvordan gjorde du det?? Kiloene mine bare ramler på for tiden.. Prøver desperat å gå ned ti kilo fra 65 til 55, men det virker som kiloene ikke vil av. Har prøvd lavkarbo, men kroppen har vendt seg til det og jeg går ikke ned! Noen andre tips? Vet jo generelt at spis sunt og tren hjelper.. Men har du noen spesielle tips? Jeg var ekstremt målbevisst og veldig streng på kaloriene, ingen spisedager. Holdt meg på 1500 hver dag, ikke noe snop, og egentlig ikke stort mer bevegelse enn noen korte gåturer og skole. Spiste forsåvidt endel mer karbs enn protein siden jeg var student (alt fra 4 skiver ost en dag, til omelett en annen, og svin eller kylling neste. Ellers ble det noen proteiner fra melk.), men det funket som rakkern.
fink Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Jeg er 160 cm. En periode gikk jeg fra 55 til 48 kg. Da begynte folk å bemerke det. Hadde spist litt mindre, og syklet til skolen hver dag.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Jeg var ekstremt målbevisst og veldig streng på kaloriene, ingen spisedager. Holdt meg på 1500 hver dag, ikke noe snop, og egentlig ikke stort mer bevegelse enn noen korte gåturer og skole. Spiste forsåvidt endel mer karbs enn protein siden jeg var student (alt fra 4 skiver ost en dag, til omelett en annen, og svin eller kylling neste. Ellers ble det noen proteiner fra melk.), men det funket som rakkern. Så flink du har vært! Jeg skal prøve meg på PSMF i et par uker før jeg går over på moderat lavkarbo. Hvor lang tid brukte du?
Lassie Skrevet 22. september 2010 #9 Skrevet 22. september 2010 Rundt 7kg fikk jeg de første kommentarene.
wahaj Skrevet 23. september 2010 #10 Skrevet 23. september 2010 Har jo veldig mye å si hvor mye man har, hvor høy man er osv. På meg så synes det etter 3-4kg.
Gjest *Maja* Skrevet 23. september 2010 #11 Skrevet 23. september 2010 En venninne av meg har gått ned 10 kilo på 2 mnd...hun har fått masse kommentarer, av meg inkludert...
Gjest Blondie65 Skrevet 23. september 2010 #12 Skrevet 23. september 2010 Men trådstarter: noen ser bare ikke dette. Det hadde spilt omtrent ingen rolle om jeg hadde tatt av 50 kg for den ene venninnen min - hun så det ikke da jeg tok av 16 kg. Jeg legger merke til sånt med en gang, dessuten er jeg nøye med å kommentere vekttap der jeg vet at noen arbeider med dette fordi jeg vet hvor viktig og oppmuntrende dette er selv.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2010 #13 Skrevet 24. september 2010 Jeg var ekstremt målbevisst og veldig streng på kaloriene, ingen spisedager. Holdt meg på 1500 hver dag, ikke noe snop, og egentlig ikke stort mer bevegelse enn noen korte gåturer og skole. Spiste forsåvidt endel mer karbs enn protein siden jeg var student (alt fra 4 skiver ost en dag, til omelett en annen, og svin eller kylling neste. Ellers ble det noen proteiner fra melk.), men det funket som rakkern. Jeg signerer ! Jeg gjør akkurat det samme, har heller ingen spisedager, er ikke redd for noen typer mat, bare passer på å ikke spise over 1500 kcal per dag. Jeg går en god del turer i rask tempo. Hver dag spiser jeg vel ca 4-6 knekkebrød fordelt på frokost og lunch, kanskje 1 til kvelds hvis jeg har igjen på kvota, til middag spiser jeg ca 170 gram kylling eller fisk, alltid salat/grønnsaker og hvis jeg har ris eller potet, pasta tar jeg kun 80-100 gram tørt av dette. Vær forsiktig med sauser, de er fett=) en regel kan være ca 2 spiseskjeer saus. Ellers drikker jeg 1 glass sjokomelk hver kveld, og en god del vann, kaffe etc som jeg vil =) I helgene spiser jeg aldri snop, men er mer glad i hvitløksbrød f.eks. Da koser jeg meg med noen få biter, altså jeg fråtser ALDRI, men poenget er at jeg har ikke lyst til det heller, sikkert fordi jeg holder blodsukkeret stabilt hele dagen ved å spise 5 ganger om dagen og alltid innta mat før du blir ordentlig sulten. Jeg tar meg 1-2 glass hvitvin hver lørdag, da koser jeg meg skikkelig=) Jeg går ned ca 500 gram per uke.
Gjest Mahareth Skrevet 25. september 2010 #14 Skrevet 25. september 2010 Men trådstarter: noen ser bare ikke dette. Det hadde spilt omtrent ingen rolle om jeg hadde tatt av 50 kg for den ene venninnen min - hun så det ikke da jeg tok av 16 kg. Jeg legger merke til sånt med en gang, dessuten er jeg nøye med å kommentere vekttap der jeg vet at noen arbeider med dette fordi jeg vet hvor viktig og oppmuntrende dette er selv. Jeg har også en sånn venninne. Hun vet at jeg slanker meg, men ser ikke forskjellen. Heldigvis er hun den eneste også Jeg får kommentarer på det nokså ofte. Til nå har jeg gått ned 13 kg, og det har blitt merkbart etter ca 5. Mange kvier seg for å si noe fordi de er redde for å virke kroppsfikserte tror jeg. Andre sier det ikke fordi de ikke føler at det er noe de har noe med å kommentere. Det er ikke alltid en vektnedgang er positiv for den det gjelder, og det er fort gjort å brenne seg.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. september 2010 #15 Skrevet 25. september 2010 Jeg har også en sånn venninne. Hun vet at jeg slanker meg, men ser ikke forskjellen. Heldigvis er hun den eneste også Jeg får kommentarer på det nokså ofte. Til nå har jeg gått ned 13 kg, og det har blitt merkbart etter ca 5. Mange kvier seg for å si noe fordi de er redde for å virke kroppsfikserte tror jeg. Andre sier det ikke fordi de ikke føler at det er noe de har noe med å kommentere. Det er ikke alltid en vektnedgang er positiv for den det gjelder, og det er fort gjort å brenne seg. Jeg forventer ikke kommetarer fra noen, egentlig - men når man VET at noen gjør en innsats og at det er mange kilo forsvunnet og man ser det i speilet selv så er det rart at andre ikke ser det. Vedkommende det her er snakk om kan se både ny frisyre og andre ting (f.eks. at en har lagt på seg(!), bare ikke at en har tatt av).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå