*Lillian* Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Her kan du sjekke om den du har/vil ha passer sammen med deg etter hvordan er Syntes den var litt søt, jeg! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, litt søtt var det..... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, litt søtt var det..... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 Var jo masse morsomt der...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det stemte jo faktisk jo... Han er faktisk akkurat sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det var jo mannen min det jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Heh... Kan ikke akkurat påstå jeg kjente igjen mannen jeg har vært sammen med i over ni år nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noe av det kunne faktisk stemme ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ikke mye som stemte der nei på mannen min i allefall. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste urrgh! Skrevet 7. oktober 2003 #10 Del Skrevet 7. oktober 2003 Stjernetegn er alltid morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bah, det som sto om kjæreste der måtte jeg vært ganske pussa for å tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvetann Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 stemte ikke i det hele tatt .. heldigvis, da hadde jeg hatt det kjedlig gitt :o men artig var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. oktober 2003 #13 Del Skrevet 8. oktober 2003 Artig, ja, men blæh! For noe sprøyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2003 #14 Del Skrevet 9. oktober 2003 Stemte vel heller dårlig. Men astrologi er spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. oktober 2003 #15 Del Skrevet 9. oktober 2003 STEMTE IKKE PÅ MEG HVERTFAll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå