Gå til innhold

Fuktgivende men lett dagkrem med spf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde endelig funnet en favoritt i Moisturizing Photo-Age Protection SPF 30 fra DDF - og da måtte den selvfølgelig tas ut av produksjon! :kjefte:

Har tidligere brukt Jan Marini sin SPF 30, men denne må jeg bruke annen fuktighetskrem under (selv om denne gir perfekt underlag for sminke). Nylig har jeg også prøvd Skinceuticals Daily Defense SPF 20, men den er altfor fet for meg. Også Mario Badescu Oli-free moisturizer SPF 30 synes jeg legger seg som en hinne utenpå huden, fremhever på en måte porene og gjør sminking med mineralpudder veldig vanskelig.

Det må altså være en krem som gir fukt men allikevel trekker godt inn i huden, uten noen ingedienser som kan gi urenheter - og med SPF minst 15.

Kanskje noe fra MD Formulations (den med SPF 20)?

Tips, please!? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Huden min tålte ikke MD Formulations. Stort sett så kommer den ikke over ens med kjemiske filtere.

Er storfornøyd med både Devita solar SPF30 og Mychelle SPF 28, som begge fåes på iherb.com. De inneholder fysiske filtere, og er fuktighetsgivende uten å virke for tunge.

Skrevet

Ok, takk for forslag!

At det er naturlige produkter er jo absolutt et pluss - og iherb er også en av favorittbutikkene mine :)

Er de to kremene veldig like, eller er det forskjeller? (Veldig lei av bomkjøp, så bra med så mye infos om mulig.) Beskrivelsen på Mychelle sin var ikke så fyldig som Devita. Den fra Mychelle var jo endel billigere (større, og lavere pris)

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...