light Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 jeg vil spille brettspill med kjæresten, hvilket brettspill anbefaler dere, for to
ejoty Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 jeg vil spille brettspill med kjæresten, hvilket brettspill anbefaler dere, for to Stigespillet, virrvarr, sjakk, backgammon, hvem er hvem, mastermind, scrabble, 4 på rad. Her finner du flere forslag. Jeg har dessverre ingen kjennskap til de fleste av disse spillene. Lykke til. Brettspill er moro!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Vi spiller egentlig de samme som ellers, bare ikke kunnskapsspill, bortsett fra Scrabble.
MissStiles Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Kan anbefale ALIAS. Par mot par spill.
Gjest mari kontrari Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Vi spiller kinasjakk i blant, veldig rolig og enkelt spill for en rolig kveld (og gøy siden jeg stort sett vinner :gjeiper: ) Ellers går det mest i kortspill, kommer ikke på hva de heter, men det finnes en del gode gamle klassikere fra barndommen vi testet ut en kveld strømmen gikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå