AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #1 Del Skrevet 15. september 2010 Vet du hva det er? Trodde det var en film jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #2 Del Skrevet 15. september 2010 Det lille bildet som vises med brukeren din når du har skrevet et innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 15. september 2010 #3 Del Skrevet 15. september 2010 Avatar er en representasjon (?) på en person. Feks kan man si at det bildet som vises under navnet mitt her er min avatar. I dataspill kan man lage flere figurer å spille med, og disse er da avatarer (feks i WoW). I filmen er jo de blåe figurene avatarene til de menneskene som kommer. (Litt knotete forklart, men håper du skjønner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 15. september 2010 #4 Del Skrevet 15. september 2010 Og selve begrepet "avatar" har opphav i hinduismen. Les deg opp her; Avatarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #5 Del Skrevet 20. september 2010 Haha! Skjønner det nå! Takk for svar : ) TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 24. september 2010 #6 Del Skrevet 24. september 2010 Yeses.. jeg trodde dette var ett "testrom", ikke ett sted for filosofiske debatter.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 18. oktober 2010 #7 Del Skrevet 18. oktober 2010 Vet du hva det er? Trodde det var en film jeg... test.. Det lille bildet som vises med brukeren din når du har skrevet et innlegg. test. Avatar er en representasjon (?) på en person. Feks kan man si at det bildet som vises under navnet mitt her er min avatar. I dataspill kan man lage flere figurer å spille med, og disse er da avatarer (feks i WoW). I filmen er jo de blåe figurene avatarene til de menneskene som kommer. (Litt knotete forklart, men håper du skjønner) test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå