AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Vet du hva det er? Trodde det var en film jeg...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Det lille bildet som vises med brukeren din når du har skrevet et innlegg.
Mercury Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Avatar er en representasjon (?) på en person. Feks kan man si at det bildet som vises under navnet mitt her er min avatar. I dataspill kan man lage flere figurer å spille med, og disse er da avatarer (feks i WoW). I filmen er jo de blåe figurene avatarene til de menneskene som kommer. (Litt knotete forklart, men håper du skjønner)
Antoinette Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Og selve begrepet "avatar" har opphav i hinduismen. Les deg opp her; Avatarer
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Haha! Skjønner det nå! Takk for svar : ) TS
Gjest Nedfall Skrevet 24. september 2010 #6 Skrevet 24. september 2010 Yeses.. jeg trodde dette var ett "testrom", ikke ett sted for filosofiske debatter.. !
Gjest boobla Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Vet du hva det er? Trodde det var en film jeg... test.. Det lille bildet som vises med brukeren din når du har skrevet et innlegg. test. Avatar er en representasjon (?) på en person. Feks kan man si at det bildet som vises under navnet mitt her er min avatar. I dataspill kan man lage flere figurer å spille med, og disse er da avatarer (feks i WoW). I filmen er jo de blåe figurene avatarene til de menneskene som kommer. (Litt knotete forklart, men håper du skjønner) test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå