Gjest Gjest Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Overhørte en samtale mellom to tenåringsjenter på bussen her en dag. De snakket høyt, for å si det sånn. De diskuterte hvorvidt man, når man skulle gi en mann en handjob, skulle bruke masse olje og så la hånden gli opp og ned på penis, altså skape friksjon mellom hånd og hud, eller om det var best å gjøre det "tørt", dvs. ta et godt grep og "runke huden opp og ned". Ble sittende og tenke etterpå, hva er egentlig "rette oppskrift", om den finnes? Hvordan gjør dere det? Svar gjerne både kvinner og menn.
FatallyYours Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 hahahaaa!! hadde ledd meg ihjel om jeg satt på den bussen! 1
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Begge deler er digg. Ja, jeg fnisa jo litt, da. Men samtidig syntes jeg de var litt søte. Kanskje 16 år eller noe. Flere som mener noe?
Ocean Angel Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Jeg syntes det var ganske søtt Jeg pleier å spørre mannen hva han vil ha, jeg da.. I grunnen pleier jeg vel ikke så ofte å gi handjob heller, blir som regel andre løsninger på sakene..
Mann-87 Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Jeg syntes det var ganske søtt Jeg pleier å spørre mannen hva han vil ha, jeg da.. I grunnen pleier jeg vel ikke så ofte å gi handjob heller, blir som regel andre løsninger på sakene.. En skikkelig handjob er undervurdert. Når damen setter i gang tar det fyr! Når jenter sitter å prater om slikt, så åpenlyst, så begynner jeg å lure på hvor sårt de trenger oppmerksomhet. 1
Ocean Angel Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 En skikkelig handjob er undervurdert. Når damen setter i gang tar det fyr! Når jenter sitter å prater om slikt, så åpenlyst, så begynner jeg å lure på hvor sårt de trenger oppmerksomhet. Mente ikke at det er no galt med handjob, men at gutten ofte heller vil ha f. eks. blowjob.. Han kan gjerne få begge deler om ønskelig Disse jentene på bussen var jo ganske unge da, ikke sikkert de har så mye erfaring enda, alt er nytt og spennende..
FantasDick Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 Jeg bruker olje (pass på mengden, kan fort bli for lite/mye) og jobber med begge hender. Varierer mellom forskjellige teknikker alt etter hva han foretrekker, begge hender på penis eller én hånd på ballene osv. It works!
Mann 42 Skrevet 15. september 2010 #9 Skrevet 15. september 2010 (endret) Svaret på spørsmålet ditt er antakelig "Jatakk, begge deler". Samtidig. Men ikke med et "godt grep". Vi liker relativt løst grep, fingerspitzgefühl og variert kontakt. Blowjob er heller aldri feil. Endret 15. september 2010 av Mann 42
Ocean Angel Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 Svaret på spørsmålet ditt er antakelig "Jatakk, begge deler". Samtidig. Men ikke med et "godt grep". Vi liker relativt løst grep, fingerspitzgefühl og variert kontakt. Blowjob er heller aldri feil. Blowjob pleier å få litt hjelp av handjob når jeg gjør det.. kose forsiktig med ballene og klemme (ikke hardt) nederst på penis, ved roten så det blir ett lite trykk mot prostata mens jeg suger/ slikker på penis.. Og bruker tunga godt rett under penishodet, det pleier å funke også
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 Deilig når hun suger på kukhode å runker samtidig, nå synes jeg det er best å avslutte med samleie. Men de gangene det ikke gjøres får jeg sende satsen i munnen hennes. Bruker sjelden olje. Anonymkode: 0a43e...cda 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #12 Skrevet 21. august 2021 Tror preferansen på dette varierer fra fyr til fyr.. En jeg var sammen med pleide alltid å bruke olje. Men mannen min er sånn som liker tørr-runking.. Han er sånn som ikke kommer så lett, så for ham er det lettere med veldig fast grep, og det blir det jo ikke med olje. Anonymkode: 90781...08c
DominantHr Skrevet 21. august 2021 #13 Skrevet 21. august 2021 Røsk av han hele stasen og ha det høyt hevet i neste 8. mars demonstrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå