Gå til innhold

Hva koster en klassisk dyprens av ansiktet ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hva er det hudpleieren gjør på en slik behandling? Blir man veldig rød og hoven etterpå? Hvor lenge i tilfelle?

Har en venninne jeg tenkte jeg skulle kjøpe gavekort til til jul. Hun har veldig sensitiv hud. Lurer også på om man må ta av seg øyensminken...Hun er helt avhengig av det og tviler på at hun hadde vist seg uten. :sminkedokke::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sensitiv hud også - og noen kviser... :roll: Hudpleieren jeg gikk til renset først ansiktet mitt, peelet det forsiktig og la en gjærmaske som hun lot sitte i omtrent 20 minutter mens jeg fikk damp mot ansiktet.

Deretter gikk hun over ansiktet mitt og klemte ut alle svarte prikker og urenheter - deretter renset hun igjen og smurte inn med en beroligende krem.

Jeg ble temmelig rød og flekkete i omtrent en time etterpå, men deretter hadde jeg bare glød og i dag har jeg silkehud og er sunt "rosa" i kinnene. Det eneste jeg fant plagsomt var at masken satte igang blodsirkulasjonen i ansiktet mitt så mye at jeg sov litt urolig i natt på grunn av varmen. Det føltes nesten som feber!

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...