Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Jeg har en HTC Smart. Og på de måneden jeg har hatt denne, har den vært tre uker totalt på service... Batterikapasiteten er helt elendig. Først leverte jeg telefonen tilbake til butikken, da telefonen døde etter 17 timers UTEN bruk og alt av netttilgang mm var skrudd av. Så da oppgraderte de en programvare (javel?) og jeg fikk telefonen tilbake. Igjen ubrukelig batterikapasitet. Telefonen måtte lades to ganger om dagen og jeg brukte den som en vanlig telefon. Dvs noen få samtaler og noen få tekstmeldinger om dagen. Jeg snakker ikke mye i telefonen. Leverer denne til butikken igjen og får den igjen to uker senere med et nytt batteri. Når telefonen lå her uten SIM-kort og minnekort i, så levde den i flere dager. Men nå? Igjen må jeg lade to ganger om dagen. Ladet telefonen igår kveld og idag tidlig hadde jeg en kort telefonsamtale og vips, telefonen døde. Jeg har ikke på nett-tilgang. Ikke 3G. Ikke Bluethoot. Jeg har bare telefonfunksjoner slått på. Radio ol er også skrudd av. Er det jeg som bruker telefonen feil, eller er det rett og slett bare en søpletelefon? den lever jo lenge uten SIM-kort og minnekort i.
Gjest Nedfall Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jeg har en HTC Smart. Og på de måneden jeg har hatt denne, har den vært tre uker totalt på service... Batterikapasiteten er helt elendig. Først leverte jeg telefonen tilbake til butikken, da telefonen døde etter 17 timers UTEN bruk og alt av netttilgang mm var skrudd av. Så da oppgraderte de en programvare (javel?) og jeg fikk telefonen tilbake. Igjen ubrukelig batterikapasitet. Telefonen måtte lades to ganger om dagen og jeg brukte den som en vanlig telefon. Dvs noen få samtaler og noen få tekstmeldinger om dagen. Jeg snakker ikke mye i telefonen. Leverer denne til butikken igjen og får den igjen to uker senere med et nytt batteri. Når telefonen lå her uten SIM-kort og minnekort i, så levde den i flere dager. Men nå? Igjen må jeg lade to ganger om dagen. Ladet telefonen igår kveld og idag tidlig hadde jeg en kort telefonsamtale og vips, telefonen døde. Jeg har ikke på nett-tilgang. Ikke 3G. Ikke Bluethoot. Jeg har bare telefonfunksjoner slått på. Radio ol er også skrudd av. Er det jeg som bruker telefonen feil, eller er det rett og slett bare en søpletelefon? den lever jo lenge uten SIM-kort og minnekort i. Kan du låne noens SIM kort, og ha den på en dag? (Uten minnekort også) Kunne virke som det var noe galt med SIMkortet..
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 SIM-kortet er fult av kontakter, men funker fett i min gamle SE musikktelefon. Kanskje rydde litt opp på SIM-kortet... Begynner å bli lei hele telefonen
Anglofil Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg har selv hatt HTC Smart, og jeg opplevde ikke de problemene du beskriver her. Men jeg opplevde at hvis jeg hadde lysstyrken på fullt så tok det mye strøm, så jeg anbefaler å slå ned lysstyrken noe. Utover det har jeg ikke hatt de samme problemene som deg. Jeg valgte derimot å selge mobilen, da jeg aldri ble komfortabel med touch. Mvh Yvonne
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Nei skjermlyset er satt på sånn ca midt på. Sendt mail til butikk igjen og regner med å levere inn en gang til... men men. Ved fjerde innlevering eller noe slikt, kan jeg få en helt ny telefon. Jeg ladet den til klokka tre i natt. Klokka 10 kom det et anrop jeg ikke besvarte og vips var batterikapasiteten halvert...blææh. Ellers liker jeg touchtelefon. Trodde ikke jeg ville like det, men det funker.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Fått nytt SIM-kort så får man håpe dette funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå