Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miracl3 ikke logget
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en kroppspeeling hjemme. Hvordan gjør jeg det å hvilke billige og gode produkter kan dere annbefale meg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den billigste og beste jeg har prøvd er Exfotonic (eller noe i den duren) fra L`oreal. Den er på en grønn krukke.

Varer lenge og koster rundt en hundrings.

Skrevet

Helt enig med starie!! Den er kjempegod - og ikke særlig dyr. Anbefales på det sterkeste! den får du kjøpt de fleste steder, jeg kjøpte min på h&m.

Klem fra student :)

Skrevet

Jeg syntes den fra Nivea er bra, koster ca 40 på H&M.

Gjest Anonymous
Skrevet

"The Body shop" har utrolig mye digg peeling! (Ikke jobber de FOR dyreforsøk heller, slik som Loreal gjør :()

Skrevet

det billigste i det lange løp er å bruke en skrubbedings i en eller annen form sammen med såpe eller olje. (bodyshop har noen gode skrubbesvamper av resirkulert plast. miljøvennlig, og bedre i lengden enn skrubber i naturmateriale som råtner fort)

ellers kan du lage din egen skrubbekrem av sukker blandet med olivenolje.

Skrevet

Sukker og olivenolje er ett bra alternativ, hvis man har lite penger ja! Bruker alltid jeg hvis jeg er blakk og ikke har råd til skrubbekrem....

Gjest Halliburton
Skrevet

Loreal Exfotonic er helt super, ikke er den dyr heller.

Skrevet

Jeg er blitt avhengi av Biotherm sin den er ikke så store korn inni, så den er lette å få peelet ordentlig med synes i allefall jeg. Mye bedre enn de jeg har kjøpt ellers.

Skrevet

Skrubbevantene til Bodyshop er smartfine, ellers bruker jeg SALT og olivenolje jeg, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...