Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har atopisk eksem, og har derfor veldig tørr og sensetiv hud i ansiktet. Og jeg sliter virkelig med å finne noe huden min tåler, spesielt øyekrem, der er det vanskelig og finne noen som er milde nok.

Så lurer på om noen har noen gode tips til øyekrem og ansiktskrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermalogica Intensive Moisture Balance som dag- og nattkrem, og Intensive Eye Repair som øyenkrem.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Noen tips om hvor man får kjøpt det billig?

Skrevet

Jeg liker best Decleor når huden er på det såreste. Nutridivine-kremene på dagtid og Essential balm eller angelique balm på natt. ang øyekrem er total eye care bedre på min eksemhud enn intensive eye repair.

Har hatt atopisk eksem hele livet, er noe dritt! Blir verre på vinteren, spesielt ved dusjing.

Skrevet (endret)

dobbel

Endret av Skylines
Skrevet

Er veldig fornøyd med Decleor. Liker Hydre floral emulsion og maske og neroli essential balm og serum....

Decleor har en harmonie serie for sensitiv og irritert hud...

Av øyekrem er det exuviance sin jeg bruker. Den er den beste jeg har vært borti til nå.... :sjenert:

Skrevet

Tusen takk for svar! Men hvor kjøper dere disse produktene?

Skrevet

Produktene finnes hos hudpleiere. Ville spurt etter prøver og deretter handlet det på nett om du finner noe du liker. :sjenert:

Skrevet

Kommer nok til å kjøpe produktet med en gang, for en prøve vil ikke si meg noe. Så og si alle nye produkter jeg prøver på huden virker fint de to første ukene, så får jeg utslett etter det hvis det ikke virker. Huden er også gjerne sånn att den etter å ha brukt ett bra produkt i noen måneder må jeg bytte, for da er det som huden blir immun.

Skrevet

Kommer nok til å kjøpe produktet med en gang, for en prøve vil ikke si meg noe. Så og si alle nye produkter jeg prøver på huden virker fint de to første ukene, så får jeg utslett etter det hvis det ikke virker. Huden er også gjerne sånn att den etter å ha brukt ett bra produkt i noen måneder må jeg bytte, for da er det som huden blir immun.

Da bør du gå for lette kremer som ikke er full av kjemiske ingredienser.

Skrevet

Når det gjelder Decleor, bør du få tak i prøver først, siden eteriske oljer kan irritere huden hos enkelte. Det gjelder for så vidt for det meste dersom du har litt sensitiv hud. Da sparer du deg en del penger og irritasjon.

@Gjest: Alle ingredienser er "kjemiske", og det er ingen garanti for at man ikke reagerer negativt på naturkosmetikk, heller.

Skrevet

Tusen takk for svar!

Men jeg har prøvd mye rart, og de første to ukene kan huden tilogmed bli mye bedre, men så plutselig få en kraftig reaksjon. Og prøver man får fra butikken varer jo ikke i mer enn 2 uker.

Skrevet

Om mulig kan man gå innom flere steder og spørre etter prøver....... :sjenert:

Skrevet

DesertRose det har jeg aldri tenkt på, men det var faktisk en god ide, så slipper man og sitte med så mange krukker krem man ikke får brukt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...