Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør så vondt..

jeg konfronterte typen om endel fb handlinger som jeg har sett (men som han har slettet).. Han får meg til å føle meg dårlig som vanlig..Han gikk ut, uten å si et ord til meg. Nå føler jeg meg skyldig, som om jeg har gjort noe galt.. Det gjør vondt.. Vet ikke hva jeg skal gjøre egnelig... Det er vel lov å tvile når man finner ut at typen har skrevet masse på veggen til exen for så å slette det? vet ikek hva jeg skal gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta igjen med samme mynt :lur:

Skrevet

Det gjør så vondt..

jeg konfronterte typen om endel fb handlinger som jeg har sett (men som han har slettet).. Han får meg til å føle meg dårlig som vanlig..Han gikk ut, uten å si et ord til meg. Nå føler jeg meg skyldig, som om jeg har gjort noe galt.. Det gjør vondt.. Vet ikke hva jeg skal gjøre egnelig... Det er vel lov å tvile når man finner ut at typen har skrevet masse på veggen til exen for så å slette det? vet ikek hva jeg skal gjøre...

Vet du vad det vær han skrev da? Vær det flørtende kommentarer?

Skrevet

Hadde det ikke vært ugler i mosen her så hadde han snakket med deg om dette, ikke stormet ut. Han hadde heller ikke slettet meldinger fra eksen sin vegg hvis det var av et tålelig kaliber overfor deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...