Gå til innhold

Er jeg prippen?

Gjest sjokkert_mann

Fremhevede innlegg

Gjest strykebrett
Skrevet

Av og til gir man gaver til venner. Dere som har "pulekompiser", hvordan gjør dere det? Skriver dere "Til min kjære pulekompis" på pakken? Og hva skjer når du skal introdusere pulekompisen deres for andre på gata: sier dere, dette er altså pulekompisen min?

Nei, vi skriver til: "fornavn" slik man vanligvis gjør, og introduserer personen som venn.

Jeg har selv hatt venner med litt ekstraaktivitet, og ser ikke noe galt i det. Lever etter kardemommelovprinsippet, og finner at det er fullt ut akseptabelt med "knullekompiser", selv om jeg ikke bruker det ordet da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til gir man gaver til venner. Dere som har "pulekompiser", hvordan gjør dere det? Skriver dere "Til min kjære pulekompis" på pakken? Og hva skjer når du skal introdusere pulekompisen deres for andre på gata: sier dere, dette er altså pulekompisen min?

Det fungerer ikke helt sånn, nei.. Og jeg kaller personen heller ikke for pulekompis, men peronens navn, og introduserer han som en god venn for andre.. som han også er, bare at man deler noe mer intimt sammen også... Sånn er det for meg hvertfall, ville ikke hatt en "pulekompis" jeg ikke kjenner som venn også!

Skrevet (endret)

I helgen hørte jeg et ord som jeg egentlig aldri har forstått meningen med. Jeg er kanskje konservativ, men da en bekjent av meg brukte ordet "knullevenn" og forklarte meg hva det betydde, ble jeg sjokkert.

Er dette vanlig? Er det utbredt å ha knullevenner?

Er jeg den eneste som reagerer med sjokk på dette?

Tja, mye rart som er "vanlig" i dag. Nei, du er ikke prippen bare for at du ikke har sansen for "knullevenn" opplegg, men veldig merkelig at du ikke har fått med deg temaet i media. At dette er "nytt" for deg lissom. :klø:

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...