Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt bakgrunnsinformasjon:

Ex'en min gjorde det slutt med meg i november 2009. Tok kontakt med meg igjen i januar 2010, og angret på bruddet. Vi har fra da "prøvd å få ting til å fungere" - i et rolig tempo. Vi er per dags dato ikke kjærester.

Han skal i bryllup til et vennepar i helgen, og jeg har fått lest deler av talen, som lyder slik: "Jeg har satt stor pris på X og X råd om damer, og hva jeg bør og ikke bør gjøre. Det er vel kanskje grunnen for at jeg stiller her alene. Jeg skjønner jo at det er bare å lete videre når man ser hvor fantastisk dere har det sammen".

Skal nevnes at bruden vet om "forholdet" vårt, men ikke resten av gjengen.

Har jeg grunn til å være lei meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du har god grunn til det. Dropp han,han fortjener deg ikke!

Skrevet

Ugh, var vel ikke nødvendig av han å skrive akkurat det i talen..jeg hadde tatt det opp og spurt hva han egentlig mener med det.

Skrevet

Jeg hadde nok tatt det innover meg jeg også... Kunne jo ha ordlagt seg på en annen måte kanskje, og skrevet noe sånt som f.eks. "når jeg ser på dere så vet jeg hvor fantastisk man kan ha det sammen som kjærester blablabla", og droppet biten med at han stiller alene..

Skrevet

Ufint! Og pinlig!

:klemmer:

Skrevet

Chansen finns ju att han skrivit så för att det låter bra på ett bröllop. Du ska ju trots allt inte vara där och höra det. Men det faktum att han visat dig talet gör mig lite konfunderad.. Han måste ju ha insett att det var elakt mot dig? Jag hade definitivt blivit förbannad, men jag hade fortsätt gräva i det för att få reda på vad han har för avsikter med dig egentligen. Fråga honom rätt ut om han tror att ni har en framtid tillsammans!

Skrevet

Selv om jeg ikke skal være der, er det respektløst ovenfor meg. Som du sier, at jeg i det hele tatt fikk lese talen, er jo et under.

Han forsto at jeg reagerte som jeg gjorde, men at han faktisk skrev det, setter spor i meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Må legge til at han også så feilen, og skal ikke ta med avsnittet i talen.

Skrevet

Ufint! Og pinlig!

:klemmer:

Signerer!

Det er ikke noe en person med hodet på riktig plass, ville sagt i en tale til et brudepar.

Skrevet

Signerer!

Det er ikke noe en person med hodet på riktig plass, ville sagt i en tale til et brudepar.

TS,han typen, han er ikke kjæresten din, så enkelt er det.

Og han har ingen av hodene sine på rett plass.

Jeg fraråder å prøve å kose han en gang til, fordi jeg mistenker at dere har et slags vil..vil ikke... vil..... vil ikke-forhold der du er litt mer ivrig enn han, og han gir litt f- men det er jo godt få kos iblant også.

Jeg lukter bølger av kjærlighetssorg her, som blir vedlikeholdt.

Send han på hue og rævva langt vekk.

Skrevet

Synes ikke du skal bry deg om det. Kan godt være han drar en hvit løgn for å få et morsomt poeng i talen. Se heller på hva han gjør når dere er sammen, enn hva han sier i en slik setting.

Skrevet

Må legge til at han også så feilen, og skal ikke ta med avsnittet i talen.

Så han har strukit den biten i talet för din skull? Det är ju faktiskt en ganska viktig poäng här! Då har han insett att det kanske inte var på sin plats att säga så och dessutom åtgärdat det. Då är det ju inte så mycket att bråka om längre? Visst är det sorgligt att han skrev så från början, men med tanke på att han strukit det för din skull så pekar det mesta på att det bara var något som skulle låta bra, och inte handlade om dig över huvud taget. Och han kanske inte alls tänkte på att han kunde såra dig när han visade dig talet? Han kanske bara ville ha en objektiv syn från din sida? :)

Jag vill bara tillägga att för att få "förhållandet" att fungera måste ni kunna lägga det här bakom er. Sluta älta och prata igenom det med honom istället. Det är bara han som kan svara på vilka intentioner han hade med talet. :)

Skrevet

Litt bakgrunnsinformasjon:

Ex'en min gjorde det slutt med meg i november 2009. Tok kontakt med meg igjen i januar 2010, og angret på bruddet. Vi har fra da "prøvd å få ting til å fungere" - i et rolig tempo. Vi er per dags dato ikke kjærester.

Han skal i bryllup til et vennepar i helgen, og jeg har fått lest deler av talen, som lyder slik: "Jeg har satt stor pris på X og X råd om damer, og hva jeg bør og ikke bør gjøre. Det er vel kanskje grunnen for at jeg stiller her alene. Jeg skjønner jo at det er bare å lete videre når man ser hvor fantastisk dere har det sammen".

Skal nevnes at bruden vet om "forholdet" vårt, men ikke resten av gjengen.

Har jeg grunn til å være lei meg?

Dere er pr dags dato ikke kjærester så kan ikke se at du burde føle noe som helst. Men dårlig formulert fra mannen som ikke burde si noe slikt i en tale til brudeparet.

Skrevet

Dere er pr dags dato ikke kjærester så kan ikke se at du burde føle noe som helst. Men dårlig formulert fra mannen som ikke burde si noe slikt i en tale til brudeparet.

. Vi har fra da "prøvd å få ting til å fungere" - i et rolig tempo

Skrevet

. Vi har fra da "prøvd å få ting til å fungere" - i et rolig tempo

Hva betyr det å prøve i et rolig tempo? Kjærester tre ganger i måneden, og pleie andre bekjentskaper i mellomtida? Et slags elskeropplegg?

Er det liksom slik at dere ikke vil forplikte hverandre, men ha litt glede av hverandre nå og da?

Har dere forskjellige ambisjoner? vil du mer enn han?

Jeg tror du har grunn til å være lei deg fordi du egentlig vil ha mannen som kjæreste, mens han har lyst til å ta det litt rolig, og leve livet og komme og kose deg når han er i det humøret. De dumme ordene er en sak, men den dumme realiteten er kanskje mye verre? eller bedre???

Skrevet

Jeg synes kanskje at den talen burde fått deg til å åpne opp øynene, og innse at han bare bruker deg for hygge og nytte til noe annet og bedre kommer rekende på ei fjøl... Dette er hans sanne tanker. Nå stryker han det fordi du gjorde han obs på at han har avslørt seg, og gjør det han må for å rette på skaden.

Det er aldri lurt å gå tilbake til en eks. En eks er en eks fordi det ikke fungerte, og da vil det sjelden fungere i fremtiden.

Du fortjener bedre. Gå fra ham før du sitter med knust hjerte, nok en gang.

Skrevet

Dere forsøker å finne sammen igjen også presterer han å skrive dette i en tale:

Jeg skjønner jo at det er bare å lete videre når man ser hvor fantastisk dere har det sammen".

Da hadde jeg pakket sammen og gått min vei for et tydeligere signal på at han er på vei til å gjøre det samme kan du rett og slett ikke få.

Skrevet

Han kan umulig ha "alle indianen i kanoten" han der... ! Hadde jeg vært brud så hadde jeg tilta i vinkel over noe så til de grader selvopptatt og slemt i en tale TIL MEG på MIN store dag...! :kjefte:

For et nek av en mann!

Skrevet

Hmm, strøk han det da han ble oppmerksom på det? Kan det bety at han skrev det før dere valgte å prøve igjen?

Jeg skjønner at du ble lei deg, men om han skrev det før eller etter dere valgte å prøve igjen har mye å si, synes jeg. Det at han strøk det viser jo også at han ikke ønsker å ha det med lenger.

Skrevet

Nå vet du hva slags forhold og hva slags dame den gutten vil ha. Han vil ha ei som er mest mulig identisk med bruden, og som skal forholde seg til han slik hun forholder seg til brudgommen. Har hun en søster?

Typen din er trolig hemmelig forelsket i bruden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...