AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg har nettopp prøvd ut en ny fuktighetskrem, og resultatet er røde prikker/ruglete, rødlig hud i området rundt øynene, nedover kinnene og i pannen. Det klør og er litt sårt. Hvilke produkter kan jeg bruke for å lindre og hele huden min snarest? Kan den repair-kremen fra MD Formulations være svaret?
Gjest Heidie Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Er du den samme anonyme brukeren som i den andre tråden om øglehud? Når du sier øglehud så minner det meg om huden jeg fikk da jeg fikk soppinfeksjon i ansiktet. Er ikke det du har fått da? Jeg så ut som et mosaikk-ansikt
DesertRose Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 (endret) Føles huden tørr der den er "øglehud" og føles som en stiv maske? Har du kombinert kremen med annen behandling? Overbehandlet den på noen måte? Da får man gjerne irritert og ru hud.... Og det er alltid de som dessverre reagerer på en krem..... Uanett så tror jeg nok det er best å la huden hvile og gjerne tilføre fukt. Critical care fra MD kan gjerne brukes og være til hjelp....Ikke påfør noen produkter du ikke vet du tåler og ikke noe peel eller sterk rens når huden er så irritert....og gi huden sjansen til å reparere seg selv. Den er flink til det.... Endret 14. september 2010 av DesertRose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå