AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg kjøpte en fuktighetskrem fra Oenothera (balanserende) for noen dager side, og i dag våknet jeg opp med øglehud rundt øynene! Har noen andre reagert på disse?
Gjest Heidie Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 What? Jøss, jeg bruker balanserende dagkrem, og jeg elsker den! Produktene skal jo være kjempegode for sensitiv hud, eksem burde man ikke få av dem! Men hvorfor har du brukt den rundt øynene? Det er jo ikke en øyekrem...
Quirky Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Jeg har nylig begynt å bruke samme krem, og den er fantastisk-men som Heidi sier, det er ikke en øyenkrem, den er jo proppfull av ingredienser som, selv om de er naturlige, nok er for sterk kost for huden rundt øyepartiet. Og, har du brukt den morgen OG kveld? Når jeg tester ut et nytt produkt er jeg veldig forsiktig, lar huden venne seg til den, så jeg bruker den foreløpig bare en gang om dagen, og bruker et mildt renseprodukt i stedet for min sterke rens med glykolsyre. Ta en pause, og forsøk igjen, forsiiiiktig. Husk også at denne perioden, når sommer har brått gått over i høst, gjør huden ekstra ømfintlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå