MonThe Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 (endret) Hei! Jeg har allerde kjøpt kjolen, og mangler underskjørt. Aner ikke hvor mange ringer jeg vil ha etc, og ser for meg at jeg må prøve underskjørtet med kjolen på..? Kan jeg ta med meg kjolen til butikken, prøver underskjørtet med kjolen, og sier takk for prøvinga? Har tenkt å kjøpe underskjørt på e-bay... Endret 14. september 2010 av MonThe
Miss Puddel Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 er jo bare å si at du ikke likte det da
MonThe Skrevet 14. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2010 Mjaa.. er vel kanskje det? Har ikke peiling på underskjørt jeg, har egentlig tenkt at et underskjørt liker man, så lenge man finner rett størrelse.
Sol79 Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Jeg syns det er frekt. Du bruker av den ansattes tid. Det er ikke gjort på 5 minutter å få på en brudekjole og prøve forskjellige typer underskjørt. Underskjørtet koster ikke mer enn 6-700 kr, så da får du heller ta deg råd til det - eller kjøpe underskjørt billig og uprøvd på ebay.
andemor Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Dette kan du sikkert leie også. Jeg fikk leid for 300,- der jeg kjøpte brudekjolen min. Vet ikke hvor billig det er på ebay, men hvis den prisen jeg fikk er gjenganger i brudesalongene vil jeg tro det er lite å spare på å kjøpe på ebay.
MonThe Skrevet 15. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2010 Jeg syns det er frekt. Du bruker av den ansattes tid. Det er ikke gjort på 5 minutter å få på en brudekjole og prøve forskjellige typer underskjørt. Underskjørtet koster ikke mer enn 6-700 kr, så da får du heller ta deg råd til det - eller kjøpe underskjørt billig og uprøvd på ebay. Har aldri tenkt at jeg skal late som om jeg skal kjøpe det der, var ute etter om det var vanlig/mulig å gå inn å prøve underskjørt i brudebutikker.
MonThe Skrevet 15. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2010 Dette kan du sikkert leie også. Jeg fikk leid for 300,- der jeg kjøpte brudekjolen min. Vet ikke hvor billig det er på ebay, men hvis den prisen jeg fikk er gjenganger i brudesalongene vil jeg tro det er lite å spare på å kjøpe på ebay. Åh, å leie hadde jeg ikke tenkt på! Takk for god ide, da blir det nok til at jeg leier underskjørtet hvis det går an, har jo uansett ikke bruk for det etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå