Gjest Abelone Skrevet 5. oktober 2003 #1 Skrevet 5. oktober 2003 SÅ derfor: hva er din nr. 1 seriefavoritt, som du bare MÅ ha med deg, som du tar opp om du ikke får den med deg en kveld? Min er ........ (å kjempevanskelig med bare èn!) .... Alle elsker Raymond!!
punkyB Skrevet 5. oktober 2003 #2 Skrevet 5. oktober 2003 Vet ikke om det regnes som serie - men 24 er et must !!
manji Skrevet 5. oktober 2003 #3 Skrevet 5. oktober 2003 Tror ikke jeg har en.... The Osbournes kanskje? ....eller Friends. Men når jeg har allerede sett alle Friends episodene som går, så det er ikke helt spennende det heller. Kongen av Queens kan være artig å se. Meeen, næsj. The Simpsons og Futurama må det vel bli. Får aldri nok av Matt Groening's produkter. Ser egentlig ikke så veldig mye på TV. Så når jeg først ser på noe så er det som regel nyheter, komedie (a la, simpsons, futu, osbourne) eller dokumentarer, naturprogramer, samfundsorienterte ting eller noe jeg kan lære av. Animal planet og national geographic er 2 flotte kanaler. :kgsmil:
Gjest Starya Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 Mange serier forsvant i det blå når jeg fikk nett, men en av de jeg bare "må" ha med meg er Angel. Når Charmed kommer tilbake kommer den på lista, også lurer jeg spent på om Smallville kommer tilbake. Prøver også å få med meg Buffy.
Gjest Shivani Skrevet 5. oktober 2003 #6 Skrevet 5. oktober 2003 CSI (ikke Miami). Tenkinga der er fortreffelig..
Iselilja Skrevet 6. oktober 2003 #10 Skrevet 6. oktober 2003 Beverly Hills 90120 :oops: og sex og singelliv følger jeg med på. Men det er ingen krise om jeg går glipp av noen episoder.
Tusenfryd Skrevet 6. oktober 2003 #11 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har også begynt å se Beverly Hills igjen... :oops:
Malou Skrevet 6. oktober 2003 #12 Skrevet 6. oktober 2003 Den "viktigste" serien er nok Friends, den må jeg ha med meg. (Selv om den ikke er like "viktig", blir jeg nødt til å ha med Sex and the city i parantes, som en god nummer 2.) Jennifer
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #13 Skrevet 6. oktober 2003 24 er den eneste serien jeg ser på for tiden.
philippa starck Skrevet 6. oktober 2003 #14 Skrevet 6. oktober 2003 Friends! Og Sex and the city (men når kommer det nye episoder?) Og så er jeg blitt hektet på Fornemmelse for mord.... :oops:
Kaktus Skrevet 6. oktober 2003 #16 Skrevet 6. oktober 2003 Skulle nok sagt Buffy og Angel ja, men siden jeg ikke har tålmodighet til å vente på en episode i uka, har jeg pløyd gjennom 6 sesonger med Buffy og 2 med Angel på DVD i stedet... Også Friends og 71 grader nord.
Glitterchick Skrevet 6. oktober 2003 #18 Skrevet 6. oktober 2003 Buffy må jeg ha med meg, og C.S.I (Las Vegas) når det gikk. C.S.I. Miami er helt forferdelig i forhold. Platte figurer, dårlige historier og lett gjennomskinnelig plot. TVNorge, gi oss Grissom tilbake og få vekk C.S.I. Miami!
Dødspingvinen Skrevet 6. oktober 2003 #19 Skrevet 6. oktober 2003 Skal vi se... Angel er vel toppserien min for øyeblikket. Ellers så er det CSI, begge versjonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå