AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #1 Skrevet 14. september 2010 Jeg går alltid en liten snarvei når jeg skal hjem fra jobb og den går i gjennom en skog. I dag da jeg gikk hjem så så jeg noe hvitt som rørte seg ganske raskt bak et lite tre. Skjønte ikke helt hva det var for noe å trodde sikkert det bare var noe søppel vinden blåste av gårde. Men plutselig så ser jeg en blå liten skapning i hvit bukse og hvit lue krysse min vei, den stod litt stille og så løp den i gjen. Så litt til siden for å se om jeg kunne se hvor den ble av men borte var den. Så jeg nettopp en smurf? Jeg trodde faktisk ikke de fante sen gang, men det der så akkurat ut som en smurf. Men hvor bor dem? Har aldri hørt om folk som har sett dem før så de må jo være ganske så flink til å gjemme seg også.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #2 Skrevet 14. september 2010 Var nok en smurf, ja. Flaks å se en i skogen, vanligvis er de travelt opptatt med å lage kornsirkler.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #3 Skrevet 14. september 2010 Tror den var på vei til Engleskolen til Martha!
Vulpes Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Fikk du sett nøye nok på den til å avgjøre hvilken smurfeart det var? De vanligste smurfene i Norge er jålesmurfen og gjerrigsmurfen. Bor man langt nord kan man også være heldig å finne sinnasmurfen. 1
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 Fikk du sett nøye nok på den til å avgjøre hvilken smurfeart det var? De vanligste smurfene i Norge er jålesmurfen og gjerrigsmurfen. Bor man langt nord kan man også være heldig å finne sinnasmurfen. Masse sinnasmurf på Oslo Øst også, men de kommer fram på kveldstid, i motsetning til "vanlig" sinnasmurf.
Sheherasade Skrevet 14. september 2010 #6 Skrevet 14. september 2010 Ååååh, heldiggris!!! Jeg har alltid ønsket å se en!!!
Capricorn Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Åååå, husker dere pastillene som het sinnasmurf? De fikk jeg lyst på nå! Har ikke sett dem på mange år. Det er mulig de er ute for å spille inn nye Smurfehits. Hørte Jan Fredrik hadde overtatt som manager for dem.
Djungelvrål Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Her i strøket er det en del hage-smurfer. De er ganske greie fordi de stikker innomm og slår plenen innimellom :gjeiper:
Muscae Skrevet 14. september 2010 #9 Skrevet 14. september 2010 Haha, dette må være tull! For, som alle vet: smurfer løper ikke fort! (så tramp dem ned og tørk det bort! Tramp tramp tramp på en smurf!)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #10 Skrevet 14. september 2010 Haha, dette må være tull! For, som alle vet: smurfer løper ikke fort! (så tramp dem ned og tørk det bort! Tramp tramp tramp på en smurf!) Aha. Syntes nok det var noen ugler i mosen, ja.
Capricorn Skrevet 14. september 2010 #11 Skrevet 14. september 2010 Haha, dette må være tull! For, som alle vet: smurfer løper ikke fort! (så tramp dem ned og tørk det bort! Tramp tramp tramp på en smurf!) Hallo! Du oppfordrer til dyrplageri. (er Smurf er dyr?? :klø
Muscae Skrevet 14. september 2010 #12 Skrevet 14. september 2010 Hallo! Du oppfordrer til dyrplageri. (er Smurf er dyr?? :klø Det er Trond Viggo som har sagt det!
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. september 2010 #13 Skrevet 14. september 2010 Smurf er sin egen kategori, akkurat som sopp
Capricorn Skrevet 14. september 2010 #14 Skrevet 14. september 2010 Det er Trond Viggo som har sagt det! Da er han dum. Han er jo lege og burde vite at det gjør vondt å bli tråkket ihel, selv for en Smurf! Forresten så får du masse blått blod på skoa, så du burde ikke gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #15 Skrevet 14. september 2010 Smurf er sin egen kategori, akkurat som sopp Sopp er en plante. Du har f.eks. fleinsopp, en variant som TS har god bekjentskap med.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #16 Skrevet 14. september 2010 Forresten så får du masse blått blod på skoa, så du burde ikke gjøre det. Ari har da ikke blått blod, han er jo bare inngiftet. Tråkk i vei sier jeg.
Gjest Airi Chikako Skrevet 14. september 2010 #17 Skrevet 14. september 2010 Sopp er en plante. Du har f.eks. fleinsopp, en variant som TS har god bekjentskap med. Sopp tilhører hverken plante- eller dyreriket. Faktisk er den nærmere beslektet med dyreriket, igjen akkurat som smurfen. Men du har rett i at fleinsopp ofte forekommer sammen med smurf. Noen mener at man må ha inntatt fleinsopp for å kunne se dem.
Gjest Katee Skrevet 14. september 2010 #18 Skrevet 14. september 2010 Men da var du jammen heldig! Her i Bergen var det flust av smurf, men ikke nå lenger De krympet og drukna alle sammen...
Jellyfish Skrevet 15. september 2010 #19 Skrevet 15. september 2010 Heldiggris! Har alltid ønsket å møte en virkelig smurf! Lurte litt på om jeg så en for en stund siden, men det viste seg å være naboungen kledd i blått og hvitt
AnonymBruker Skrevet 15. september 2010 #20 Skrevet 15. september 2010 så heldig du er som har sett en smurf. her jeg bor er det bare masse slanger.. og de fleste bor i hus!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå