Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tenkt å sende en venninne i Oslo på MAC butikken for å kjøpe litt sminke som jeg kan prøve ut. Er det noen som har noen anbefalinger om hva jeg absolutt bør prøve? Kom gjerne med anbefalinger om farger på øyenskygge og sånn. Jeg er ganske lys i huden, har rødt hår og fregner og blå/grønne øyne.

Alle svar tas mot med stor takknemlighet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mac har etter hva jeg har sett det ALLE slags farger å velge mellom :fnise: Er som å gå inn i en godtebutikk på tom mage. Du vil bare plukke med deg alt du kommer over. Men nå har ikke alle butikker like godt utvalg.

Mørkegrønt er veldig fint til rødt hår, men korall er veldig pent til grønne/blåe øyne.

Gå inn her og se om du finner noe du liker?

http://www.maccosmetics.com/

Skrevet

Mac fluidline er eit fantastisk produkt! Eyeliner på krukke, lett å påføre (må ha kost sjølvsagt), sit som støpt heile dagen og varer evig, tydelegvis ;) Trur det er mi beste sminkeinvestering nokon sinne. Eg har fargen dipdown, som er mørkebrun.

Har prøvd mykje forskjelleg frå Mac, og likar i grunn alt kjempegodt. Skal eg nevne ein ting til så må det bli blushen i fargen well dressed. Nydeleg!

Skrevet

Viva glam v leppestift og Paint pot i painterly ville jeg bestillt. Pluss en lys brun øyeskygge og lys øyeskygge til highlight. Well dressed blush er også helt nydelig.

Skrevet

finnes mac bare i sentrum av oslo? ikke tilfeldigvis sandvika?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...